Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

strefa premium

Jaką strategię wybrać dla marek mleczarskich?

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 12-02-2019, 21:56
Polski rynek produktów mlecznych jest uznawany za dojrzały, co oznacza, że nie ma na nim wiele miejsca dla nowych produktów, a konsumpcja nie rośnie już tak szybko. W takich warunkach niesłychanie trudno wprowadzić na rynek nową markę. Czy lepiej posłużyć się marką parasolową, w której obrębie znajdują się już sprawdzone, przyjęte przez rynek produkty? A może bardziej opłacalne będzie wypracować dedykowany, osobny brand, gdzie logo producenta to znak jakości i wiarygodności?
Jaką strategię wybrać dla marek mleczarskich?
fot. unsplash

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Chcąc wprowadzić na rynek nową markę produktów mleczarskich, trzeba starannie przemyśleć strategię. Marka produktowa jest pojęciem bardzo rozbudowanym, złożonym, która ma działać w sferze podświadomości klientów i wewnętrznie zachęcać ich do wyboru tego określonego produktu. Musi mieć duszę. Budowanie marki podobnie jak ona sama jest procesem bardzo złożonym i trwającym wiele lat. - To co wyróżnia branżę spożywczą to to, że przy całym klimacie, który uda stworzyć się budując określoną markę – musimy zaoferować konsumentowi bezpieczeństwo i jakość. Marka nie może zgubić tych cech produktu, które dla klienta są ważne.

Dalsza część artykułu (92%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!