kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ w nowej kampanii marki
BoboVita wystartowała z ogólnopolską kampanią pod hasłem „To, co dobre dla maluszka”, w której prezentuje kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ. Marka podkreśla, że kaszki BoboVita PORCJA ZBÓŻ to wartościowe i przebadane zboża oraz pyszny smak, bez dodatku cukru.

Prowadzone działania o charakterze 360° obejmują tradycyjne oraz nowoczesne kanały dotarcia. Na potrzeby kampanii powstała 15’ reklama telewizyjna, emitowana m.in. w TVN i stacjach tematycznych Polsat. Została uruchomiona także zasięgowa kampania online.
– BoboVita PORCJA ZBÓŻ to najszersza na polskim rynku linia 15 kaszek bez dodatku cukru, które stanowią odpowiednią kompozycję różnorodnych, przebadanych zbóż oraz mleka modyfikowanego w wielu pysznych owocowych smakach. To propozycje bez dodanego cukru, a zgodnie z przepisami prawa również bez konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku. To wsparcie dla rodziców poszukujących sprawdzonych produktów dla najmłodszych – tłumaczy Małgorzata Gotkowska, Starszy Kierownik ds. Zarządzania Marką BoboVita.
Za kreację i nadzór produkcyjny odpowiada agencja Havas Warsaw. Kopię TV 15’, wyreżyserowaną przez Martynę Iwańską, zrealizował dom produkcyjny Easy Hell. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.