Zaznacza, że poniesione ryzyko finansowe – ponad milion dolarów – przyniosło nadspodziewane efekty, które procentują do dziś. - Po 20 latach istnienia marki Łaciate na rynku, jej rozpoznawalność to 96 proc. Mimo tak trwałego sukcesu nie rezygnujemy z działań marketingowo – reklamowych wzmacniając nie tylko sprzedaż produktu ale również utrwalając wizerunek i zaufanie do marki. Zależy nam także na ustawicznym propagowaniu zdrowotnych właściwości mleka i jego naturalnego pochodzenia – mówi Ewa Gromadzka.

Sprzedaż wzmacniamy także w miejscu dystrybucji: w hurtowniach i sklepach. Pomagamy handlowcom. Włączamy się w zarządzanie półką zapewniając odpowiednią ekspozycję produktów SM Mlekpol. Dla detalistów przygotowujemy specjalne oferty promocyjne – mówi kierownik marketingu SM Mlekpol. Dodaje, że spółdzielnia wspomaga także działania sprzedażowe poprzez udział w gazetkach i degustacje naszych wyrobów.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol posiada 11 zakładów. Jest największą spółdzielnią mleczarską w Polsce. Co roku skupuje i przerabia ponad 1,5 mld litrów mleka, co stanowi ponad 14 proc. skupu surowca w kraju. Mleko odbiera od 14 tys. rolników, zatrudnia 2,3 tys. pracowników.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl