Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Mleko

Kilkaset szkół w projekcie "Mamy kota na punkcie mleka"

  • Autor: oprac. OW
  • Data: 23-12-2022, 11:24
Do projektu „Mamy kota na punkcie mleka” przystąpiło kilkaset szkół. Placówki otrzymały materiały edukacyjne w celu kształcenia dzieci poprzez zabawę w zakresie zdrowego żywienia - informuje Polska Izba Mleka.
Kilkaset szkół w projekcie
Kilkaset szkół w projekcie "Mamy kota na punkcie mleka". Fot. shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Tegoroczna kampania „Mamy kota na punkcie mleka"

- Na początku stycznia wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiego programu informacyjno-edukacyjnego „Mamy kota na punkcie mleka”, która trwa do 31 grudnia 2022 r. Jest to akcja skierowana nie tylko do rodziców najmłodszych, ale przede wszystkim do szkół i nauczycieli. Jej celem jest kształtowanie zdrowych nawyków żywieniowych już od dzieciństwa przez rozpowszechnianie wiedzy na temat zdrowotnych właściwości mleka - informuje Polska Izba Mleka.

W ramach programu zostały zrealizowane m.in. spoty reklamowe, radiowe, konkursy, czy działania edukacyjne we współpracy ze szkołami. Głównym bohaterem kampanii, po raz kolejny, był Kot Mleczysław i Mleczna Kita. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!