Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Klienci coraz częściej wybierają prawdziwe masło

Klienci mają wybór rodzajów i marek tłuszczy do smarowania pieczywa. W sklepach można kupić masła, miksy i margaryny. Według sprzedawców, coraz większą popularnością cieszą się masła.

Klienci coraz częściej wybierają prawdziwe masło

Autor: dlahandlu.pl
Data: 24-02-2010, 09:07

- W ostatnim czasie zauważam nawrót klientów do prawdziwego masła. Do niedawna większość zakupów przypadało na mieszanki typu Rama lub Delma. Teraz klienci coraz częściej pytają o masła. Dużym powodzeniem cieszy się masło z Zambrowa oraz Lurpak - informuje sprzedawczyni z warszawskiego sklepu.

W tym sklepie najpopularniejsze są klasyczne 200-gramowe kostki masła.

- Klienci nie przekonali się do osełek i do mniejszych kostek. A największą pomyłką było wprowadzenie do oferty półkilogramowej osełki masła - zauważa sprzedawczyni.

Sprzedawczyni zauważa, że w przypadku masła klienci szczególnie zwracają uwagę na datę przydatności do spożycia i skład.

- Wielu klientów zdaje sobie sprawę, że prawdziwe masło musi zawierać 82 proc. tłuszczu. Pytają o to dość często, zwłaszcza, że wielu producentów stosuje sztuczki twórczo nazywając produkty np. miksełko śmietankowe - twierdzi sprzedawczyni.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.58.220
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!