• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Klienci szukają w małych sklepach marek Danone

Od czasu pierwszej fali koronawirusa obserwujemy wyraźną zmianę zwyczajów kupujących. Ma ona wpływ na przesunięcie części zakupów do sklepów z kanału dyskontowego i wielkoformatowego. Powoduje to spowolnienie dynamiki sprzedaży kategorii nabiałowej w mniejszych placówkach - mówi Agata Partyka, dyrektor ds. rozwoju klientów spółki Danone.
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 04-06-2021, 13:59
Klienci szukają w małych sklepach marek Danone
Agata Partyka, dyrektor ds. rozwoju klientów spółki Danone

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Agata Partyka wyjaśnia w firmowym kwartalniku GK Specjał (partner handlowym firmy Danone), że tradycyjny nadal pozostaje dla konsumentów niezbędnym i atrakcyjnym miejscem zakupów.

- Dlatego z naszej strony konsekwentnie i długofalowo stawiamy na współpracę z naszymi partnerami w tym segmencie. Wymaga to „spersonalizowanej” dla tego formatu oferty i dedykowanych narzędzi. Kluczem do sukcesu jest szeroka dystrybucja kluczowych produktów o wysokiej rotacji oraz ich wsparcie w punkcie sprzedaży, jak również otwartość na nowe, długotrwale trendy konsumenckie - podkreśla.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • jarek 2021-06-07 10:44:28

    ,, klienci szukają w małych sklepach głównie marek Danio, Fantazja, Ale Pitny, Gratka oraz całego portfolio jogurtów pitnych." , tak naprawdę to poza tymi markami została tylko Activia i Actimel , który umarł śmiercią naturalną . Jeśłi chodzi o markę Alpro to znam osobiście trzech dużych dystrybutorów marki Danone i wszyscy klną na tę markę jeśłi chodzi o zadania sprzedażowe .Jeśli klient chce produktu stricte mlecznego to nie wpychajmy mu soi , bo to tak jak z kawą . Jest kawa i kawa zbożowa , obie niby takie same , a różnica jest .

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!