Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Kolejny rok kampanii Mamy kota na punkcie mleka

Dobiega końca kolejny rok kampanii promocyjno-edukacyjnej „Mamy kota na punkcie mleka” sfinansowanej z Funduszu Promocji Mleka, której celem jest poszerzenie wiedzy na temat wartości odżywczych mleka i produktów mlecznych w diecie dzieci oraz nauka zasad prawidłowego odżywiania.
  • Autor: portalspożywczy.pl/PIM
  • Data: 27-12-2021, 13:48
Kolejny rok kampanii Mamy kota na punkcie mleka

Kampania jest skierowana do dzieci w wieku 6-9 lat i ich rodziców. Wiek szkolny dziecka to nie lada wyzwanie dla rodziców, zwłaszcza pod względem zdrowego żywienia. To właśnie w tym okresie kształtowane są nawyki żywieniowe i upodobania kulinarne dziecka, które będą rzutować na jego przyszły styl życia. Dlatego też niezwykle istotne jest przyzwyczajanie najmłodszych do spożywania różnego rodzaju pożywienia. Dlatego placówki zarejestrowane do programu otrzymywały pełen pakiet informacji nie tylko jak kształtować nawyki żywieniowe dzieci, ale również jakie wartości odżywcze zawarte są w mleku i produktach mleczarskich. Program cieszył się ogromnym zainteresowaniem placówek, które aktywnie uczestniczyły w realizacji projektu.

Właściwości mleka

W tym roku tematem nr 1 było wzmocnienie odporności dzieci, która w dużej mierze zależy od jakości stosowanego jadłospisu. Dlatego też należy wprowadzić urozmaicone posiłki. Oczywiście oprócz pełnoziarnistych produktów, warzyw i owoców, mięsa nie może zabraknąć mleka i jego przetworów, bogatych m.in. w witaminy z grupy B, A, D, E, K oraz minerały takie jak: wapń, magnez, potas i cynk oraz super białko zwane laktoferyną. Czasami suplementujemy się witaminami, a zapominamy na przykład, że jogurt bogaty jest w szereg witamin z grupy B: B1,B2, B3, B4, B5, B6, B9, B 12, które wspomagają trawienie, pomagają w zwalczaniu stresu i utrzymują w dobrej kondycji mięśnie.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Udział w kampanii

Przypominamy, że program „Mamy kota na punkcie mleka” był całkowicie bezpłatny sfinansowany z Funduszu Promocji Mleka. Organizatorami akcji są Polska Izba Mleka oraz Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka.

Więcej informacji o wartościach odżywczych niezbędnych dla organizmu można uzyskać w programie „Mamy kota na punkcie mleka” sfinansowanym z Funduszu Promocji Mleka, który promuje prawidłowe nawyki żywieniowe szczególnie wśród uczniów, wykorzystując technikę nauki poprzez zabawę. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.kochammleko.pl.


Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!