KZSM ogłasza drugi przetarg na wykonawcę programu "Stawiam na Mleko II"
Krajowy Związek Spółdzielni Mleczarskich 9 lutego ogłosił ponownie przetarg na zorganizowanie części drugiej Kampanii Promocyjno-Informacyjnej Mleka i Produktów Mlecznych. Pierwszy przetarg został odwołany na prośbę ARR.

Wnioski można składać w sekretariacie KZSM-u. Ostateczny termin składania wniosków mija 04 marca 2010 roku, o godz. 10.00
Kryteriami oceny ofert będą cena: 25 proc., oraz ocena rozwiązań kreatywnych: 75 proc. Wraz z ofertą Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100 tys. zł.
Koszt całej, trzyletniej kampanii Stawiam na Mleko II jest szacowany na 4.750.000 euro brutto. Projekt przewiduje eventy w szkołach, galę mleczną, eurofinał konkursów mlecznych, promocje w punktach sprzedaż, materiały promocyjne/gadżety, witrynę internetową oraz działania promocyjne w Internecie.
