Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mleko

KZSM: Targi mają kluczową rolę w promocji mleczarstwa

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 11-03-2021, 14:07
Nie podzielam zdania, że polskie małe i średnie mleczarnie nie radzą sobie ze sprzedażą i marketingiem. Oczywiście, że środki finansowe w tych mleczarniach są znacznie mniejsze na marketing i reklamy niż w dużych. Ale staramy się pomagać i podejmujemy różne działania promocyjne - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Waldemar Broś, prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich.
KZSM: Targi mają kluczową rolę w promocji mleczarstwa
Waldemar Broś, prezes KZSM

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Przypomina, że w 2020 r. KZSM Zw. Rew. prowadził ogólnopolską kampanię promocyjno-edukacyjną mleka i jego przetworów pn. „Mleko na zdrowie!”, w ramach której zrealizował szereg działań w telewizji i w Internecie – m.in. kąciki kulinarne w „Pytaniu na śniadanie” w TVP 2 i programy autorskie pn. ,,Nasze Najpyszniejsze” w których pokazaliśmy różne regiony Polski i ich mleczne dziedzictwo (były emitowane we wszystkich regionalnych ośrodkach TVP). Ponadto kampania miała silną promocję w popularnych mediach społecznościach. - W celu zapoznania się z działaniami realizowanymi w trakcie kampanii zapraszamy na stronę internetową KZSM. Poza kampanią, KZSM podejmował w 2020 r. szereg innych działań marketingowych – wymienić należy promocję filmu „Wybieram produkty mleczarskie” na antenach regionalnych Telewizji Polskiej czy kampanie promocyjne produktów mleczarskich w różnych miastach Polski - w hipermarketach i na autobusach komunikacji miejskiej.

Chcę zwrócić uwagę na bardzo ważna rolę „Targów” w promocji i ukształtowaniu właściwego wizerunku produkowanej żywności, w tym oczywiście i produktów mleczarskich - mówi prezes Broś.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!