Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

KZSM: Targi mają kluczową rolę w promocji mleczarstwa

Nie podzielam zdania, że polskie małe i średnie mleczarnie nie radzą sobie ze sprzedażą i marketingiem. Oczywiście, że środki finansowe w tych mleczarniach są znacznie mniejsze na marketing i reklamy niż w dużych. Ale staramy się pomagać i podejmujemy różne działania promocyjne - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Waldemar Broś, prezes Krajowego Związku Spółdzielni Mleczarskich.

KZSM: Targi mają kluczową rolę w promocji mleczarstwa
Waldemar Broś, prezes KZSM

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 11-03-2021, 14:07

Przypomina, że w 2020 r. KZSM Zw. Rew. prowadził ogólnopolską kampanię promocyjno-edukacyjną mleka i jego przetworów pn. „Mleko na zdrowie!”, w ramach której zrealizował szereg działań w telewizji i w Internecie – m.in. kąciki kulinarne w „Pytaniu na śniadanie” w TVP 2 i programy autorskie pn. ,,Nasze Najpyszniejsze” w których pokazaliśmy różne regiony Polski i ich mleczne dziedzictwo (były emitowane we wszystkich regionalnych ośrodkach TVP). Ponadto kampania miała silną promocję w popularnych mediach społecznościach. - W celu zapoznania się z działaniami realizowanymi w trakcie kampanii zapraszamy na stronę internetową KZSM. Poza kampanią, KZSM podejmował w 2020 r. szereg innych działań marketingowych – wymienić należy promocję filmu „Wybieram produkty mleczarskie” na antenach regionalnych Telewizji Polskiej czy kampanie promocyjne produktów mleczarskich w różnych miastach Polski - w hipermarketach i na autobusach komunikacji miejskiej.

Chcę zwrócić uwagę na bardzo ważna rolę „Targów” w promocji i ukształtowaniu właściwego wizerunku produkowanej żywności, w tym oczywiście i produktów mleczarskich - mówi prezes Broś.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W jego opinii, targi są żywym medium bezpośredniego zderzenia przedstawionej oferty z konsumentem. To właśnie na Targach producenci mają szansę zaprezentowania wszelkich nowości oraz ukierunkowania swojej produkcji zgodnie z sugestiami konsumentów. Targi mają ogromną historię i są niezmienne na całym świecie.

- Wierzę głęboko, że w tym roku w listopadzie KZSM zorganizuje w Warszawie po raz 29. Targi „MLEKO-EXPO”. Są to jedyne specjalistyczne targi w Polsce cieszące się ogromną popularnością wśród podmiotów mleczarskich oraz konsumentów. Już dziś zapraszam wszystkich chętnych - mówi Waldemar Broś.

Zaznacza, że dziś mamy mleczarstwo na bardzo wysokim poziomie przede wszystkim dzięki doświadczonej kadrze zarządzającej i pracowniczej. - Szacuję, że na dzień dzisiejszy na rynku mleka działa łącznie ok. 250 małych i średnich mleczarni oraz innych podmiotów, które zapewniają zatrudnienie ludziom (często w rejonach gdzie trudno jest zdobyć pracę), płacą podatki oraz wspierają społeczność lokalną. Chciałbym szczególnie podkreślić rolę małych i średnich mleczarni i ich pozytywny wpływ na rozwój regionów. Należy przypomnieć, że powstały one pod koniec XIX wieku i budowane były przez wiele pokoleń - podkreśla prezes KZSM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Waldemar Broś RSS ALERT    /    KZSM RSS ALERT    /    małe mleczarnie RSS ALERT    /    promocja mleczarstwa RSS ALERT    /    promocja mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.240.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!