KZSM: Targi mają kluczową rolę w promocji mleczarstwa
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 11-03-2021, 14:07

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Przypomina, że w 2020 r. KZSM Zw. Rew. prowadził ogólnopolską kampanię promocyjno-edukacyjną mleka i jego przetworów pn. „Mleko na zdrowie!”, w ramach której zrealizował szereg działań w telewizji i w Internecie – m.in. kąciki kulinarne w „Pytaniu na śniadanie” w TVP 2 i programy autorskie pn. ,,Nasze Najpyszniejsze” w których pokazaliśmy różne regiony Polski i ich mleczne dziedzictwo (były emitowane we wszystkich regionalnych ośrodkach TVP). Ponadto kampania miała silną promocję w popularnych mediach społecznościach. - W celu zapoznania się z działaniami realizowanymi w trakcie kampanii zapraszamy na stronę internetową KZSM. Poza kampanią, KZSM podejmował w 2020 r. szereg innych działań marketingowych – wymienić należy promocję filmu „Wybieram produkty mleczarskie” na antenach regionalnych Telewizji Polskiej czy kampanie promocyjne produktów mleczarskich w różnych miastach Polski - w hipermarketach i na autobusach komunikacji miejskiej.
Chcę zwrócić uwagę na bardzo ważna rolę „Targów” w promocji i ukształtowaniu właściwego wizerunku produkowanej żywności, w tym oczywiście i produktów mleczarskich - mówi prezes Broś.
komentarze (0)