Łaciate i Milko po raz kolejny w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 19-12-2012, 17:10
Łaciate oraz Milko znalazły się także w podkategorii marek spożywczych: Łaciate zajęło 12 miejsce, Milko natomiast 66.
Marka Łaciate obecna jest również: wśród „Najsilniejszych marek" Łaciate zajęło miejsce 26, jeśli chodzi o „Postrzeganą jakość" zajęło miejsce 24
wśród „Najczęściej wybieranych marek" - miejsce 36, natomiast w kategorii „Świadomość marki" - miejsce 52.
Umieszczenie marek SM Mlekpol w rankingu „Rzeczypospolitej" świadczy o uznaniu oraz prestiżu Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
W rankingu znalazło się wiele kategorii marek, np. finansowe, telekomunikacyjne, alkoholowe, handlowe, spożywcze, itp. Podstawowym kryterium selekcji była polskość marek, rozumiana jako miejsce narodzin. Pierwsze trzy miejsca rankingu zajęły: Orlen, PKO Bank Polski oraz Biedronka.
Łaciate i Milko to dwie najbardziej znane i popularne marki produktów mleczarskich, których producentem i właścicielem jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol. Łaciate to pierwsza polska marka reklamowana w mediach, na rynku funkcjonuje od 1996 roku. W portfolio marki znajduje się mleko, masło, śmietana i śmietanka oraz mleko zagęszczone.
Milko jest marką młodszą, w gamie jej produktów znajdują się: mleko, kefiry i maślanki.
Powiązane tematy:
-
Mlekpol: Ograniczenie dostaw energii to zagrożenie bezpieczeństwa żywnościowego
-
Mlekpol: Potrzebne programy osłonowe związane ze wzrostem cen energii
-
Mlekpol: Zmiany pokoleniowe wpływają na rynek mleka w Polsce
-
Startuje loteria Maślanki Mrągowskiej
-
mleczna środa
Brak opakowań coraz większym problemem dla mleczarni
-
Dlaczego rosną koszty opakowań w mleczarstwie?
-
Mlekpol prezentuje Naturę Dobrego Sera
-
Mlekpol: Rosną wszystkie koszty produkcji - mleko, energia, opakowania
-
Susza rolnicza może zmniejszyć produkcję mleka
-
Kampania Mlekpolu promuje nowe dipy śmietankowe
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
komentarze (0)