Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Lacpol będzie zwiększał swój udział w rynku krajowym

Obserwując sytuację, jaka występuje na świecie i w Polsce, przywiązujemy coraz większą wagę o upłynnienia naszych wyrobów na rynku krajowym – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Kazimierz Łoś, prezes Lacpolu.

Lacpol będzie zwiększał swój udział w rynku krajowym
Kazimierz Łoś, prezes Lacpolu /fot.żelaznastudio

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 04-01-2016, 12:38

Z powodu trudnej sytuacji na rynku światowym, Lacpol największy nacisk kładzie ostatnio na rynek krajowy. - Staramy się wejść i dotrzeć do konsumenta z podstawowymi produktami jak masło, sery dojrzewające – nie są one niestety widoczne pod marką Lacpolu, gdyż całą sprzedaż realizujemy przez sieci handlowe pod ich markami własnymi – mówi prezes Łoś. W jego opinii, to duży problem, że nie widać producenta, ale podkreśla, że sery Lacpolu są obecne na rynku.

- Ponadto, rozszerzamy sprzedaż mleka spożywczego UHT i innych, mamy cała gamę, Jesteśmy jedną z bardziej aktywnych firm, które poszły w zaopatrzenie szkół w ramach programu Szklanka Mleka. W tym roku mamy około 25-30 proc. dostaw do szkół. Zostaliśmy już nieliczną firmą, która się na to nastawia, gdyż widzimy w tym sens. Nie tylko doraźny, czyli sprzedaż naszych wyrobów, ale także głębszy – przyzwyczajanie nowych konsumentów do mleka – mówi szef Lacpolu.

Prezes dostrzega, że jest to trudne, gdyż już inne firmy mają zdobyty rynek. - Próbujemy z pewnym powodzeniem powiększać nasz rynek w kraju. Może to być źle odebrane przez część naszych udziałowców, którymi są przecież spółdzielnie mleczarskie. One także walczą o rynek krajowy. Stąd wynika dla nas spora trudność, aby pogodzić interesy naszych udziałowców i nie wchodzić z nimi w kolizję, a z drugiej strony, aby jakość funkcjonować na rynku. To bardzo delikatna sprawa. Mimo to, przez lata udaje się nam powiązać te dwie podstawowe dla nas sprawy. Udaje się nam pracować i rozwijać się, a równocześnie nie chodzić w kolizję z interesami naszych udziałowców – powiedział Kazimierz Łoś.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Kazimierz Łoś RSS ALERT    /    Lacpol RSS ALERT    /    rynek mleczarski RSS ALERT    /    Szklanka Mleka RSS ALERT    /    marki własne sieci handlowych RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Grzegorz 2016-01-05 08:13:15
    Prezes się żali że sprzedaje sery pod marką własną sieci haha to Wasza wina że nie umiecie wypromować swojej marki!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.168.62.171
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!