• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Loteria mleczek smakowych Łaciate

Już we wrześniu startuje nowa kampania smakowych mleczek Łaciate. W porcji idealnej „na raz” będą dostępne teraz w nowych, odświeżonych graficznie, bardziej przyjaznych środowisku opakowaniach. Kampania będzie skupiała się na działaniach digitalowych oraz aktywizacji konsumenckiej, którą zapewni zaplanowana na dwa miesiące loteria konsumencka oraz akcje promocyjne w sklepach.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-09-2021, 13:10
Loteria mleczek smakowych Łaciate

Pyszne i wartościowe mleko Łaciate dostępne jest w czterech wariantach smakowych

– czekoladowym, waniliowym, bananowym i truskawkowym. To idealna porcja zdrowia w pysznym wydaniu i źródło ważnych dla rozwoju dzieci składników odżywczych. Świetnie sprawdzi się w szkole – na przerwie jako drugie śniadanie, ale także w podróży, podczas zabawy i na spacerze. Wygodne spożycie ułatwia kartonik z dołączoną papierową słomką. Od września mleczka Łaciate będziemy mogli zobaczyć na sklepowych półkach w nowej szacie graficznej i zmienionym opakowaniu, które w dużej części składa się teraz z produktów roślinnych, co czyni je bardziej ekologicznym. Ulepszona została także receptura produktu – zawiera mniej cukru, dodane zostały też naturalne aromaty. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Ochrona środowiska to bardzo istotny aspekt dla Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, dlatego w obszarze segregacji opakowań chcemy edukować zarówno dzieci, jak i rodziców. Kampania marketingowa Mlekpolu ma również na celu stworzenie przyjemnych i ekologicznych skojarzeń z marką Łaciate w kategorii mleczek smakowych. Połączyliśmy w niej troskę o środowisko z najwyższej jakości produktami, które charakteryzuje wyjątkowy smak – komentuje Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol

Już 6 września na stronie www.grajwlaciate.pl wystartuje loteria pt. „Zostań domowym mistrzem segregacji’ i potrwa do końca października. Dodatkowym elementem aktywacji będzie gra edukacyjna skierowana do dzieci, gdzie wraz z mlekiem smakowym Łaciate, dzieci poznają zasady segregacji odpadów. Działania promocyjne będą prowadzone we wrześniu i październiku, głównie za pomocą narzędzi digitalowych (YouTube, TikTok, social media), a komunikacja aktywacji konsumenckiej pojawi się także na opakowaniach. 

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!