Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mleko

Müller docenia znacznie e-commerce, ale nie planuje własnego sklepu

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz
  • Data: 04-05-2022, 11:05
Zdajemy sobie sprawę, że rynek zmienia się także w kontekście kanałów sprzedaży. E-commerce to stosunkowy młody, ale dynamicznie się rozwijający kanał. Dostrzegamy to i dlatego także w taki sposób można nabyć produkty firmy Müller poprzez rozwiązania e-commerce oferowane przez branżę handlową - mówi Paulina Lewińska- Cielas, Senior Brand Manager CEE w firmie Müller.
Müller docenia znacznie e-commerce, ale nie planuje własnego sklepu
Müller docenia znacznie e-commerce, ale nie planuje własnego sklepu - mówi Paulina Lewińska- Cielas

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Na razie nie planujemy uruchamiania własnego e-sklepu - dodaje.

Polski i niemiecki rynek mleczarski

Zapytana, jakie największe podobieństwa i różnice pomiędzy polskim a niemieckim rynkiem mleczarskim dostrzega firma, stwierdziła, iż Niemcy są naszym sąsiadem, więc wdawać by się mogło, że rynek mleczarski wygląda tam bardzo podobnie do polskiego. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!