Müller docenia znacznie e-commerce, ale nie planuje własnego sklepu
- Autor: Roman Wieczorkiewicz
- Data: 04-05-2022, 11:05
Zdajemy sobie sprawę, że rynek zmienia się także w kontekście kanałów sprzedaży. E-commerce to stosunkowy młody, ale dynamicznie się rozwijający kanał. Dostrzegamy to i dlatego także w taki sposób można nabyć produkty firmy Müller poprzez rozwiązania e-commerce oferowane przez branżę handlową - mówi Paulina Lewińska- Cielas, Senior Brand Manager CEE w firmie Müller.
Müller docenia znacznie e-commerce, ale nie planuje własnego sklepu - mówi Paulina Lewińska- Cielas
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Na razie nie planujemy uruchamiania własnego e-sklepu - dodaje.
Polski i niemiecki rynek mleczarski
Zapytana, jakie największe podobieństwa i różnice pomiędzy polskim a niemieckim rynkiem mleczarskim dostrzega firma, stwierdziła, iż Niemcy są naszym sąsiadem, więc wdawać by się mogło, że rynek mleczarski wygląda tam bardzo podobnie do polskiego.
Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)