• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Müller nie odniósł w Polsce sukcesu

- Moim zdaniem wejście Müllera na rynek nie jest postrzegane przez branżę jako sukces. Wyniki firmy po prawie roku obecności na rynku nie odzwierciedlają deklarowanych poziomów - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Tamara Oleszczuk z firmy Bacha.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2010, 13:58
Müller nie odniósł w Polsce sukcesu

- Działamy na rynku bardzo konkurencyjnym, w zeszłym roku obserwowaliśmy bardzo spektakularne wejście na rynek nowego gracza, firmy Müller, który deklarował osiągnięcie bardzo ambitnych celów rynkowych. Rzeczywistość okazała się jednak trudniejsza niż zakładane plany marketingowe, mimo ogromnego wsparcia reklamowego, sprzedażowego, walki w punktach sprzedaży, wyniki firmy po prawie roku obecności na rynku nie odzwierciedlają deklarowanych poziomów - mówi Tamara Oleszczuk.

- Müller był dla nas przede wszystkim zagrożeniem w segmencie, w którym zajmujemy dominującą pozycję: wprowadził na rynek ryż, który konkuruje z naszą kaszką Smakija i ryżem Smakija. Obserwowaliśmy te działania z niepokojem, jednakże do tej pory pozycja Müllera w tym segmencie nie stanowi zagrożenia dla naszych produktów. Mimo to, będziemy nadal bacznie przyglądać się ich działaniom, zwłaszcza w kategoriach, które są dla nas kluczowe - podkreśla Tamara Oleszczuk.

Produkty Müllera są dostępne na polskim rynku od stycznia 2009. Firma jest obecna także w innych krajach Europy Środkowej m.in. w Czechach, Rumunii, na Słowacji i Węgrzech.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • akars 2010-04-20 22:03:29

    muller jest największym zagrożeniem dla Polmleku który wiedzie prym w innowcyjnych technologiach probiotycznych autorstwa słynnych technologów zywności funkcjonalnej, panów Boruckiego i Grabowskiego

    Odpowiedz
  • jolka 2010-04-22 10:26:25

    Muller liczył na duże sieci i się przeliczył,wydoili go , a sprzedaży żadnej (bo chyba 1szt + druga za 1grosz dla sieci to niezbyt opłacalne dla producenta )

    Odpowiedz
  • smakosz 2010-04-22 12:49:22

    Muller jest sam sobie winien. Produkty nie zachwycają, w zasadzie niczym się nie różnią od innych - nic specjalnego.

    Odpowiedz
  • jolka 2010-04-22 13:20:00

    Też prawda , zaoferowali trzy asortymenty na krzyż dla konsumentów z Polski i liczą , że rozdrapiemy ich produkty jak w latach 80 . Więcej poważania dla polskiego konsumenta , tu nie trzeci świat

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!