Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Marcin Czarnecki, dyrektor generalny Mleczarnii Turek - WYWIAD

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 11-03-2013, 14:29
Przeczytaj pełny wywiad z Marcinem Czarneckim, dyrektorem generalnym Mleczarni Turek, który w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl mówi o zarządzaniu markami mleczarskimi, ich potencjale i markach własnych sieci handlowych.
Marcin Czarnecki, dyrektor generalny Mleczarnii Turek - WYWIAD
Marcin Czarnecki, dyrektor generalny Mleczarni Turek

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Czy polscy konsumenci są gotowi do kupowania marek mleczarskich?

Jeżeli marka faktycznie daje coś konsumentowi np. bezpieczeństwo, prestiż, lub cokolwiek innego, co zaspokaja jego potrzeby, to będą je kupować. Konsumenci będą kupować tylko te, które są prawidłowo prowadzone. Trzeba jednak pamiętać, że nie każda marka stanowi rzeczywistą wartość. Jeżeli marka będzie się sprowadzała tylko do nazwy, jak wiele marek obecnie, to nie będzie kupowana.

Dalsza część artykułu (86%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!