Maślanka mrągowska jednoczy
W ramach kontynuacji formatu z zeszłego roku powstał nowy cykl filmów Fridge Challenge, który jak dotychczas będzie inspirować kulinarnie i zachęcać do gotowania z produktów, jakie mamy pod ręką, tak aby przy niewielkim wysiłku nasze dania były i zdrowe, i smaczne.
Kampania reklamowa Maślanki Mrągowskiej składać się będzie z sześciu cykli, z których każdy wsparty zostanie materiałami video, display, aktywacjami konsumenckimi oraz publikacjami influencerów na Instagramie i TikToku. Wszystkie prowadzone w ramach kampanii działania internetowe oraz TV będą odsyłały użytkowników do głównego serwisu Maślanki Mrągowskiej: www.maslankamragowska.pl.
Nowa kampania z wątkami oszczędności i ochrony środowiska
Będziemy również kontynuować wątki dotyczące ochrony środowiska, jak też wpisujący się w trendy temat oszczędzania. W tym celu na platformie pojawi się nowa sekcja contentowa, zawierająca przepisy na przystępne cenowo dania z wykorzystaniem Maślanki Mrągowskiej
– mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.
Za realizację kampanii z ramienia SM Mlekpol odpowiedzialna jest Katarzyna Skrodzka, Brand Manager marki, za strategię i kreację odpowiadają zaś agencja Change Serviceplan oraz dom mediowy Media Republic.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (0)