• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Milkpol powiększył stratę netto w II kw.

W II kwartale br. spółka Milkpol poniosła stratę netto w wysokości 292 tys. zł, w porównananiu z stratą 24 tys. zł za analogiczny kwartał ub.r. Zmniejszyły się także przychody ze sprzedaży o 5,2 proc. i wyniosły 5,76 mln zł.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 14-08-2012, 09:50
Milkpol powiększył stratę netto w II kw.
Przychody ze sprzedaży w II kw. zmniejszyły się o 5,2 proc.

Jednocześnie nieznacznie zmalały koszty działalności operacyjnej (spadek o 0,7 proc.). W związku ze spadkiem przychodów ze sprzedaży towarów, spółka osiągnęła mniejszą marżę na ich sprzedaży (61 ys. zł), podczas gdy w drugim kwartale roku 2011 wynosiła ona 67 tys. zł.

- W drugim kwartale 2012 roku zaobserwowano tendencję spadku cen mleka surowego, podstawowego surowca wykorzystywanego w działalności gospodarczej spółki (średni spadek o 2,5 proc.), przy jednoczesnym wzroście podaży mleka w skupie (wzrost o 7,9 proc.), co niewątpliwie miało wpływ na siągane wyniki finansowe. Strata poniesiona w drugim kwartale 2012 roku wynika z niskich cen rynkowych sprzedawanego przez spółkę odtłuszczonego mleka i śmietany do dalszego przerobu, które podyktowane były ogólnoświatowym wzrostem podaży mleka w omawianym okresie - podała spółka w komunikacie.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!