Jak podała spółka w komuniakcie, cena skupu surowca mleczarskiego w marcu 2013 roku zmalała, w porównaniu do okresu analogicznego dla roku 2012, o 0,8 proc., przy czym ilość skupowanego mleka surowego w stosunku do ilości skupionej w analogicznym okresie roku 2012 zmalała o 4,8 proc.

- W miesiącu marcu 2013 roku Spółka przeprowadziła kampanię reklamową na terenie miasta Warszawy (bilboardy reklamowe) oraz w prasie lokalnej, promującą markę "Czarnocin" oraz nowy produkt pod nazwą handlową "Gusto PREMIUM" - ser twarogowy w plasterkach w posypce smakowej. Przedmiotowe działania marketingowe związane są z realizacją strategii rozwoju spółki mającej na celu zwiększenie wielkości oraz zasięgu sprzedaży wyrobów spółki i mogą mieć wpływ na wyniki finansowe uzyskiwane przez spółkę - podał Milkpol w komunikacie.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl