Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Mleczarstwo było jedną z pierwszych branż otwartych na marki

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 23-10-2018, 11:05
Branża mleczarska była jedną z pierwszych, które otwarły się na profesjonalne marki. Łaciate to początki rynku reklamowego w Polsce – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Jacek Sadowski, prezes DEMO Effective Launching.
Mleczarstwo było jedną z pierwszych branż otwartych na marki
Jacek Sadowski, prezes DEMO Effective Launching /fot. PTWP

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jacek Sadowski potwierdził udział w Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2018. Zarejestruj się na wydarzenie!

Zauważa, że dużo mleczarskich marek powstało 10-15 lat temu i dosyć dynamicznie się rozwijały. Potem jednak ten rozwój i powstawanie nowych brandów przygasło. - Dopiero niedawno firmy ponownie się obudziły i prowadzą działania reklamowe kreując marki. Myślę, że to przebudzenie jest poniekąd zasługą sieci handlowych, które spowodowały, iż brak silnej marki oznacza konieczność pracy na bardzo małej marży – mówi Jacek Sadowski.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!