Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mleczarstwo coraz lepiej zinformatyzowane

Strona 2 z 2


Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 06-09-2013, 15:06

- Czy planuje Pan kolejne wdrożenia?

- Aktualnie skupiamy się na zakończeniu prowadzonych projektów oraz na dostosowaniu nowo przejętego zakładu w Chojnicach do istniejącej infrastruktury. Owszem, pewne wdrożenia będą, jednak nie są to na chwilę obecną duże inicjatywy. Pracujemy m.in. nad usprawnieniem systemu obsługi naszych dostawców. W jego skład wchodzi m.in. system sms-owgo przekazywania informacji dotyczących skupionego surowca, wyników badań laboratoryjnych oraz automatycznego zczytywania danych z cystern i wprowadzania ich do systemu. W przyszłości planujemy również budowę platformy internetowej, w której każdy z dostawców po zalogowaniu, będzie mógł sprawdzić parametry i ilość przekazanego surowca, załatwić bieżące sprawy, a także uzyskać najświeższe informacje z życia spółdzielni. Dodatkowo, usprawniamy gospodarkę magazynową, wprowadzając magazynowy system informatyczny WMS, który będzie skorelowany z funkcjonującym już w firmie systemem Impuls 5. Wdrożenie systemu poprawi naszą wydajność logistyczną, a towar będzie mógł szybciej trafić do klienta.

- Jak ocenia Pan rozwój informatyzacji branży mleczarskiej?

- Postęp w informatyzacji firm z branży mleczarskiej w dużej mierze dzieje się za sprawą zmian w niej samej. Konsolidacja podmiotów trwa, a co za tym idzie, coraz większe firmy będą poszukiwały coraz lepiej dopasowanych narzędzi do zarządzania. Mam jednak świadomość, że wielu zarządzających jeszcze ignoruje tę dziedzinę, a często preferuje również dosyć „swobodne" podejście do gospodarki kosztowej. W moim przekonaniu minął już dawno czas takiego nastawienia. W mleczarstwie ważny jest każdy grosz, ponieważ musimy pamiętać, że marże osiągane przez branżę nie są wysokie. Nie wydaje mi się natomiast, że w dzisiejszych czasach znajdą się jeszcze osoby niechętne systemom IT niejako z zasady. Często, szczególnie dla małych podmiotów, ich brak jest po prostu kwestią finansową - nie wszystkich na nie stać.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paweł Gaca RSS ALERT    /    Spomlek RSS ALERT    /    mleczarstwo RSS ALERT    /    IT RSS ALERT    /    ERP RSS ALERT    /    informatyzacja RSS ALERT    /    systemy wspomagające zarządzanie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)



FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!