Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mleczarze zapomnieli o przyjemności

Musimy niestety wskazać palcem na naszych przetwórców, którzy w swoich działaniach edukacyjnych i marketingowych wykreowali wizerunek swoich produktów jako doskonałego źródła składników odżywczych, minerałów, witamin, etc. Zapomnieli niestety o tym, że większość ludzi kieruje się emocjami, a jedną z najsilniejszych jest odczuwanie przyjemności – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Arkadiusz Cyman, partner w firmie TBT i Wspólnicy, ekspert od budowania wizerunku.

Mleczarze zapomnieli o przyjemności
Arkadiusz Cyman /fot.żelaznastudio

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 02-02-2016, 12:34

Zauważa, iż wiedzą o tym doskonale ci przetwórcy mleka, którzy w większości z daleka trzymają się od branży mleczarskiej, a więc producenci słodyczy, w tym przede wszystkim lodów i czekolady. Także dla nich mleko jest podstawowym surowcem, ale oni sprzedają konsumentom radość, nie „doskonałe źródło składników odżywczych, minerałów, witamin, etc.”.

Czas zatem wrócić do polskiego mleczarstwa, zdominowanego przez sektor spółdzielczy. Po 1989 r. wykonało ono olbrzymią pracę jeśli chodzi o zmiany w gospodarstwach i mleczarniach. Dzisiaj zachwycą nowoczesnością, doskonałością technologiczną i tym, że nie dało się pokonać na rodzimym rynku zagranicznym rywalom. - Zabrakło jednak czasu i środków na to, aby zbudować dobrą komunikację z konsumentami. Dlatego tak łatwo teraz propagować twierdzenia o szkodliwości mleka – ich nadawcy o wiele lepiej radzą sobie w świecie mediów – mówi Arkadiusz Cyman.

Dlaczego tak się stało? Na pewno wysiłki związane z podnoszeniem jakości surowca, wydajności produkcji i przetwórstwa, unowocześnieniem mocy produkcyjnych i dostosowaniem się do wymogów Unii Europejskiej i zagranicznych odbiorców bardzo obciążyły nasze mleczarnie pod względem osobowym i finansowym. Ale chyba też decyduje o tym specyfika spółdzielni, w których łatwiej przekonać członków do wydatków na nowe maszyny czy autocysterny niż na przeznaczenie milionów złotych na kampanie marketingowe i public relations. Te nakłady widać od razu, a korzyści z nich przychodzą z czasem. Cierpliwość nie jest naszą najsilniejszą cechą narodową.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Arkadiusz Cyman RSS ALERT    /    wizerunek marki RSS ALERT    /    promocja mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.61.235
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!