Mleczna paczka podsumowuje rok 2020
Polska Izba Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka od lat prowadzi projekty mające na celu edukowanie dzieci i młodzieży nie tylko w zakresie wartości odżywczej i właściwości zdrowotnych mleka, ale i zdrowych nawyków żywieniowych. Dlatego też prowadzi kampanię pt. „Mamy kota na punkcie mleka” sfinansowaną ze środków Funduszu Promocji Mleka i adresowaną do uczniów w wieku 6-10 lat.

Program „Mamy kota na punkcie mleka” trwał cały 2020 rok. Wykorzystując technikę nauki przez zabawę zabierał dzieci w krainę mleka, gdzie na dzieci czekała przygoda z wartościami odżywczymi tego cennego napoju. W ramach kampanii uczestnicy otrzymali materiały edukacyjne, gadżety oraz możliwość udziału w konkursach, w których do wygrania były atrakcyjne nagrody.

CENY HURTOWE

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.