Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mleczna środa. Danone: Konsumenci szukają powrotu do prostoty (wywiad)

O trendach na rynku galanterii mleczarskiej, preferencjach i oczekiwaniach konsumentów oraz o współpracy z producentami mleka rozmawiamy z Rafałem Piwowarskim, dyrektorem fabryki Danone w Bieruniu.

Mleczna środa. Danone: Konsumenci szukają powrotu do prostoty (wywiad)
mleczna środa
Rafał Piwowarski, Danone

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 28-01-2020, 19:28

Jak oceniają Państwo rok 2019? Jak mogą Państwo go podsumować?

W ostatnim roku w dalszym ciągu obserwowaliśmy trendy pokazujące, że polscy konsumenci stają się coraz bardziej świadomi, co przekłada się na to, że staranniej podejmują decyzje związane z żywieniem swoim i swojej rodziny. To właśnie sprawia, że rynek produktów mlecznych w naszym kraju rozwija się bardzo dynamicznie. Fabryka Danone w Bieruniu to zaś jeden z największych zakładów produkcyjnych Danone na świecie. Trzeba przyznać, że z tych względów miniony rok był dla nas intensywny – pełen nowych wyzwań i starannie wprowadzanych rozwiązań. Jako lider1 rynku produktów mlecznych wiele uwagi poświęciliśmy rozwinięciu naszego portfolio, aby dostosować je do aktualnie panujących trendów żywieniowych i związanych z nimi oczekiwań konsumentów.

Jakie są zatem aktualne trendy konsumenckie – czego współczesny konsument oczekuje?

Zauważyliśmy, że wraz z rozwojem technologicznym, digitalizacją naszego codziennego życia, konsumenci szukają powrotu do prostoty. Przejawia się to przede wszystkim w filozofii codziennego życia, a więc i w sposobie żywienia. Polacy coraz chętniej sięgają po produkty pochodzenia naturalnego i o prostym składzie. Z tego względu wiele uwagi poświęciliśmy w ostatnim czasie rozwojowi naszej oferty, która jest odpowiedzią na ich potrzeby.

Wprowadziliśmy proste receptury, m.in. dwuskładnikowy Jogurt Naturalny Danone, Activia jogurt naturalny gęsty czy orzeźwiający i aksamitny kefir. Trend naturalności przejawia się także poszukiwaniem przez konsumentów produktów powstających z ekologicznych składników. Dlatego, z myślą o rodzicach poszukujących dla swoich dzieci wartościowych przekąsek, w fabryce Danone w Bieruniu rozpoczęliśmy produkcję pierwszego w naszym portfolio produktu z certyfikatem bio – Danonków Bio, powstających w zgodzie z zasadami obowiązującymi dla ekologicznych upraw i hodowli. Trzeba podkreślić, że decyzja o wprowadzeniu na rynek tych propozycji była dla nas naturalnym krokiem, wynikającym z realizowanej przez Danone misji niesienia zdrowia poprzez żywność.

To jednak nie wszystko. W 2019 roku wiele uwagi poświęciliśmy także produktom pochodzenia roślinnego, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem klientów poszukujących wartościowego urozmaicenia codziennej diety. Pod marką Alpro wprowadziliśmy na rynek tzw. jogurty roślinne, czyli produkty na bazie soi z kulturami bakterii jogurtowych, a także napoje na bazie kawy Alpro Caffe.

więcej informacji:

Rafał Piwowarski RSS ALERT    /    Danone RSS ALERT    /    Danone w Polsce RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT    /    mleczna środa RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Dorka 2020-01-29 14:21:05
    Produkt ekologiczny powinien też mieć opakowanie ekologiczne ! :)
  • Józef 2020-01-30 02:42:56
    Danone i eko hahahaha powiedzcie ile puszczacie ekoplastiku do ekosrodowiska ekorocznie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.97.214
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!