Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Mleczna środa: Danone wsłuchuje się w głos rynku (wywiad)

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 26-02-2019, 19:13
O mleczarskich trendach, sprzedaży za pośrednictwem e-commerce i obecnych oraz przyszłych inwestycjach rozmawiamy z Markiem Wojtyną, prezesem Danone Sp. z o.o., dyrektorem rynku Polska i Kraje Bałtyckie.
Mleczna środa: Danone wsłuchuje się w głos rynku (wywiad)
mleczna środa
Marek Wojtyna

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jakie trendy na rynku mleczarskim dostrzega Danone? Jak zmieniają się produkty w segmencie galanterii mleczarskiej?

Trendy, które najsilniej wpływają na decyzje zakupowe polskich konsumentów, są widoczne w wielu segmentach - nie tylko w kategoriach produktów mlecznych i pochodzenia roślinnego, w których jesteśmy liderem. Zdecydowanie najsilniej zauważalny jest zwrot konsumentów w kierunku zdrowego stylu życia i związane z tym poszukiwanie wartościowych produktów oraz zdrowszych alternatyw do przekąsek, które cechuje wysoka kaloryczność i za razem niska wartość żywieniowa. Polscy konsumenci cenią sobie przy tym smak oraz są otwarci na eksperymentowanie i sięganie po nowości. Drugim ważnym trendem jest wygoda – zarówno w kontekście zakupu produktu, jak i jego konsumpcji.

Dalsza część artykułu (89%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!