• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Mleczna środa: FRSiH: Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej (relacja+galeria)

W ramach FRSiH 2019 odbyła się debata poświęcona branży mleczarskiej pt. Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej. Najważniejsze wnioski to konieczność bieżącego śledzenia trendów żywieniowych i wychodzenia im naprzeciw, konieczność prowadzenia bardziej emocjonalnego przekazu oraz kładzenia dużego nacisku na eksport.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 13-11-2019, 08:07
Mleczna środa: FRSiH: Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej (relacja+galeria)
fot.PTWP

Jako pierwszy głos zabrał Rafał Wróblewski, dyrektor ds. rozwoju klientów w Danone. Zauważył, że rynek polski nie różni się bardzo od innych rynków europejskich pod względem trendów żywnościowych panujących wśród konsumentów. - Widać bardzo silny trend zdrowego stylu życia i on jest bardzo ważny dla kształtowania naszej oferty, m.in. produktów bio i żywności z prostym składem. Pojawia się również ciekawy nurt żywności wegańskiej, który dla naszej kategorii jest interesującą propozycją – mówił Wróblewski. - Urbanizacja i tempo rozwoju będzie powodowało, że będziemy cierpieć na brak czasu. Będzie coraz bardziej ważne, na ile produkty będą zapewniały wygodę spożywania. To jest obecnie istotny trend - my zauważamy większą sprzedaż w kategorii jogurtów pitnych i jogurtów w saszetkach - tłumaczył.

- Dla nas jako producentów ważne jest, aby edukować konsumentów do zdrowych wyborów – dodał. Podkreślił, że obecnie konsumenci łączą się w różne grupy, które mają odmienne style życia i oczekiwania. - Do każdej z tych grup trzeba zupełnie inaczej docierać i personalizować przekaz. Jest miejsce zarówno na klasyczną komunikację jak i na influencerów. Personalizacja jest kluczem do zachęcenia konserwatywnych klientów, aby sięgnęli po nowe produkty - dodał. Jego zdaniem wprowadzanie nowości produktowych nie będzie w niedalekiej przyszłości tak powszechne jak kiedyś. - Będziemy używać zupełnie nowych sposobów przekazu informacji, ponieważ coraz bardziej wchodzimy z komunikacją w internetową przestrzeń - mówił. - Produkty, który wprowadzamy do sprzedaży, mogą być spożywane podczas różnych okazji konsumpcyjnych i na różne sposoby - zauważył przedstawiciel Danone. - Trzeba odczarować świat danych demograficznych, ponieważ wchodzimy dziś w zupełnie nowy wymiar konsumenta. Inny komunikat możemy przekazywać do konsumenta, którego interesuje prosty skład, a inny komunikat do osoby, która szuka wysokiej jakości w tym samym produkcie – tłumaczył przedstawiciel Danone.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!