Debata "Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej" odbędzie się 4 listopada w godz. 15.15-16.30 w sali Grand Ballroom (CDE) Hotelu Sheraton Grand Warsaw.

Podczas debaty będziemy zastanawiali się, jakie segmenty na rynku wewnętrznym można jeszcze rozwijać, aby sektor mleczarski mógł dalej się rozwijać. Spróbujemy odpowiedzieć, jak wprowadzać nowości i przekonać do nich konserwatywnych konsumentów, za jakich uchodzą Polacy. A może polski konsument nie jest już taki konserwatywny i jest w coraz większym stopniu otwarty na nowości?

Z racji nadprodukcji mleka, względem krajowych możliwości konsumpcyjnych, sporo uwagi poświęcimy również eksportowi i rozwojowi sprzedaży na rynki zagraniczne. Zaproszeni eksperci odpowiedzą, gdzie i jakie produkty można sprzedawać w większej ilości, a gdzie możliwości sprzedaży są ograniczone.

Do udziału w dyskusji zostali zaproszeni:

Edward Bajko, prezes, SM Spomlek

Stanisław Duch, dyrektor, Oddział w Baranowie, Mlekovita

Tomasz Głasek, dyrektor handlowy, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy

Łukasz Jurkowski, prezes, Związek Pracodawców, Eksporterów i Importerów Produktów Mleczarskich

Ryszard Pizior, prezes zarządu, OSM Włoszczowa

Rafał Wróblewski, dyrektor ds. rozwoju klientów, Danone

Paweł Wyrzykowski, analityk, biuro analiz sektora rolno-spożywczego, BNP Paribas Bank Polska SA

Dyskusję będzie moderował Roman Wieczorkiewicz, dziennikarz serwisu portalspozywczy.pl

Debatę poprzedzi prezentacja eksperta biura analiz sektora rolno-spożywczego BNP Paribas Bank Polska SA pt. „Filary sukcesu polskiej branży mleczarskiej” która przybliży nam obecną sytuację i stan polskiego mleczarstwa.

Warto zaznaczyć, że oprócz debaty stricte mleczarskiej, tematyka związana z eksportem produktów mlecznych będzie poruszona podczas sesji pt. „Made in Poland. Wymiana doświadczeń z rynków zagranicznych”, gdzie w imieniu sektora mleczarskiego udział weźmie Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu, SM Mlekpol.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl