Partnerzy portalu partner portalu partner portalu
Mleko

Mleczna środa. OSM Łowicz: bacznie obserwujemy trendy. Klienci nadal oczekują nowości produktowych

Na bieżąco obserwujemy trendy i zachowanie rynku w trudnym dla wszystkich branż czasie pandemii. Tak duża firma nie może pozwolić sobie na brak planów - planować musimy, bez tego nie podejmowalibyśmy żadnych decyzji strategicznych – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Andrzej Chomyszczak, wiceprezes ds. handlu i marketingu OSM Łowicz.

Mleczna środa. OSM Łowicz: bacznie obserwujemy trendy. Klienci nadal oczekują nowości produktowych
mleczna środa
Andrzej Chomyszczak, wiceprezes ds. handlu i marketingu OSM Łowicz

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 05-08-2020, 08:30

Zwraca uwagę, że OSM Łowicz nie hamuje działań marketingowych, ponieważ produkty FMCG są niezbędne w każdym gospodarstwie domowym, zakupy są i będą robione, dlatego ważne jest utrzymane zainteresowania marką i bogatą ofertą. - Naszym zdaniem branża mleczarska jak każda odczuła skutki pandemii i wynikającego z niej kryzysu. Zmienił się na pewno rytuał zakupowy. Zakupy są robione rzadziej, co powoduje wyższą wartość koszyka, są bardziej przemyślane, zaplanowane, konsumenci chcą mniej czasu spędzać w sklepach, aby niepotrzebnie nie narażać zdrowia. Nie robimy zakupów rodzinnie, raczej jest to jedna osoba z rodziny, stąd spada wartość zakupów, na które mamy chwilową ochotę, czy nieplanowanych, bo wpadły w oko. Z ogólnodostępnych badań konsumenckich wynika, że mimo wszystko nadal klienci oczekują nowości produktowych. W odpowiedzi na te oczekiwania wprowadziliśmy nowy asortyment na sezon letni i już możemy mówić o finale propozycji na sezon jesienno-zimowy – mówi Andrzej Chomyszczak.

- Nie zapominajmy, że na początku tego roku podjęliśmy działania związane z relaunchem naszych opakowań i określenia strategii marki. Nieprofesjonalnym działaniem byłoby zatrzymanie działań komunikujących zmianę, bo to co zrobiliśmy bardzo nas wyróżniło, spotkało się z wieloma pozytywnymi komentarzami. Idziemy za ciosem i nie zwalniamy tempa – dodaje.

Kolejnym trendem, który jest na topie to „czyta etykieta”, czyli prosty, jasny skład, zawierający wyłącznie składniki mleczne i dobroczynne kultury bakterii. - Klient chce otrzymać zdrowy produkt, który będzie mógł podać całej rodzinie. Poza walorami zdrowotnymi ważne są walory smakowe, dodatki w postaci owoców, zbóż, co w ostatecznym rozrachunku zapewni sytość i spełni funkcję przekąski. Klienci zwracają uwagę na zawartość cukru, więc obniżanie jego zawartości jest w trendzie. Uwagę Klientów przyciąga przede wszystkim opakowanie – grafika zachęcająca do sięgnięcia po produkt czy też jego wybór spośród bogatej oferty konkurencji. Oprócz apetycznie pokazanego produktu na opakowaniu istotne są jego dodatkowe wartości typu witaminy, błonnik, niska zawartość cukru, ale z tym też trzeba ostrożnie, ponieważ nadmiar informacji może wręcz odstraszyć klienta lub produkt może zostać odebrany za niewiarygodny. Naszą odpowiedzią na ten trend są m.in. produkty fermentowane – wyjaśnia wiceprezes OSM Łowicz.

 Przy okazji dodaje, że sezon urlopowy jak co roku nie wywołuje dezorganizacji pracy Spółdzielni. - Każdy pracownik odpowiedzialnie podchodzi do swoich obowiązków, pełnionych funkcji i w trakcie nieobecności wzajemnie się wspieramy dzieląc obowiązki. Okres wakacyjny jest dla każdego z nas chwilą odpoczynku, oddechu, skumulowania sił, zebrania myśli do wyzwań stawianych każdego dnia. Dlatego jest tak bardzo potrzebny każdemu – mówi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Andrzej Chomyszczak RSS ALERT    /    OSM Łowicz RSS ALERT    /    trendy 2020 RSS ALERT    /    mleczna środa RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • M 2020-08-06 22:15:01
    Bo we mnie jest seks
  • janek 2020-08-07 11:58:10
    Już nie ma Pana Prezesa zasexił się hehe
  • M 2020-08-07 15:27:01
    Nie no chyba jest
    • M 2020-08-08 01:18:27
      A no fakt nie ma ;) no trochę się zasexił za bardzo.
  • Tomek 2020-08-11 16:11:29
    Pan już ex Prezes zabrał stringi i gumki z gabinetu lub przekazał export menadżerowi, komuś zawsze się przydadzą, w osm nic nie ginie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.106.142
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!