Mleczna środa. OSM Łowicz: bacznie obserwujemy trendy. Klienci nadal oczekują nowości produktowych
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 05-08-2020, 08:30

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zwraca uwagę, że OSM Łowicz nie hamuje działań marketingowych, ponieważ produkty FMCG są niezbędne w każdym gospodarstwie domowym, zakupy są i będą robione, dlatego ważne jest utrzymane zainteresowania marką i bogatą ofertą. - Naszym zdaniem branża mleczarska jak każda odczuła skutki pandemii i wynikającego z niej kryzysu. Zmienił się na pewno rytuał zakupowy. Zakupy są robione rzadziej, co powoduje wyższą wartość koszyka, są bardziej przemyślane, zaplanowane, konsumenci chcą mniej czasu spędzać w sklepach, aby niepotrzebnie nie narażać zdrowia. Nie robimy zakupów rodzinnie, raczej jest to jedna osoba z rodziny, stąd spada wartość zakupów, na które mamy chwilową ochotę, czy nieplanowanych, bo wpadły w oko. Z ogólnodostępnych badań konsumenckich wynika, że mimo wszystko nadal klienci oczekują nowości produktowych. W odpowiedzi na te oczekiwania wprowadziliśmy nowy asortyment na sezon letni i już możemy mówić o finale propozycji na sezon jesienno-zimowy – mówi Andrzej Chomyszczak.
- Nie zapominajmy, że na początku tego roku podjęliśmy działania związane z relaunchem naszych opakowań i określenia strategii marki. Nieprofesjonalnym działaniem byłoby zatrzymanie działań komunikujących zmianę, bo to co zrobiliśmy bardzo nas wyróżniło, spotkało się z wieloma pozytywnymi komentarzami. Idziemy za ciosem i nie zwalniamy tempa – dodaje.
komentarze (5)
Bo we mnie jest seks
OdpowiedzJuż nie ma Pana Prezesa zasexił się hehe
OdpowiedzNie no chyba jest
OdpowiedzA no fakt nie ma ;) no trochę się zasexił za bardzo.
OdpowiedzPan już ex Prezes zabrał stringi i gumki z gabinetu lub przekazał export menadżerowi, komuś zawsze się przydadzą, w osm nic nie ginie.
Odpowiedz