Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mleko

Mleczna środa. OSM Łowicz: bacznie obserwujemy trendy. Klienci nadal oczekują nowości produktowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 05-08-2020, 08:30
Na bieżąco obserwujemy trendy i zachowanie rynku w trudnym dla wszystkich branż czasie pandemii. Tak duża firma nie może pozwolić sobie na brak planów - planować musimy, bez tego nie podejmowalibyśmy żadnych decyzji strategicznych – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Andrzej Chomyszczak, wiceprezes ds. handlu i marketingu OSM Łowicz.
Mleczna środa. OSM Łowicz: bacznie obserwujemy trendy. Klienci nadal oczekują nowości produktowych
mleczna środa
Andrzej Chomyszczak, wiceprezes ds. handlu i marketingu OSM Łowicz

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zwraca uwagę, że OSM Łowicz nie hamuje działań marketingowych, ponieważ produkty FMCG są niezbędne w każdym gospodarstwie domowym, zakupy są i będą robione, dlatego ważne jest utrzymane zainteresowania marką i bogatą ofertą. - Naszym zdaniem branża mleczarska jak każda odczuła skutki pandemii i wynikającego z niej kryzysu. Zmienił się na pewno rytuał zakupowy. Zakupy są robione rzadziej, co powoduje wyższą wartość koszyka, są bardziej przemyślane, zaplanowane, konsumenci chcą mniej czasu spędzać w sklepach, aby niepotrzebnie nie narażać zdrowia. Nie robimy zakupów rodzinnie, raczej jest to jedna osoba z rodziny, stąd spada wartość zakupów, na które mamy chwilową ochotę, czy nieplanowanych, bo wpadły w oko. Z ogólnodostępnych badań konsumenckich wynika, że mimo wszystko nadal klienci oczekują nowości produktowych. W odpowiedzi na te oczekiwania wprowadziliśmy nowy asortyment na sezon letni i już możemy mówić o finale propozycji na sezon jesienno-zimowy – mówi Andrzej Chomyszczak.

- Nie zapominajmy, że na początku tego roku podjęliśmy działania związane z relaunchem naszych opakowań i określenia strategii marki. Nieprofesjonalnym działaniem byłoby zatrzymanie działań komunikujących zmianę, bo to co zrobiliśmy bardzo nas wyróżniło, spotkało się z wieloma pozytywnymi komentarzami. Idziemy za ciosem i nie zwalniamy tempa – dodaje.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (5)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • M 2020-08-06 22:15:01

    Bo we mnie jest seks

    Odpowiedz
  • janek 2020-08-07 11:58:10

    Już nie ma Pana Prezesa zasexił się hehe

    Odpowiedz
  • M 2020-08-07 15:27:01

    Nie no chyba jest

    Odpowiedz
    • M 2020-08-08 01:18:27

      A no fakt nie ma ;) no trochę się zasexił za bardzo.

      Odpowiedz
  • Tomek 2020-08-11 16:11:29

    Pan już ex Prezes zabrał stringi i gumki z gabinetu lub przekazał export menadżerowi, komuś zawsze się przydadzą, w osm nic nie ginie.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!