• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Mleczne produkty funkcjonalne nie przełamią kryzysu?

- Wprowadzanie mlecznych produktów prozdrowotnych nie przełamie impasu w mleczarstwie. Uważam, że rynek ten nie powinien liczyć na wielką ekspansję - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Maciej Lipiński, prezes OSM Chojnice.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-04-2009, 18:41
Mleczne produkty funkcjonalne nie przełamią kryzysu?

- Społeczeństwo zaczyna być świadomym konsumentem, zapoznając się z zawartością produktu podczas zakupów. Wg mnie liczy się bardziej naturalność, brak konserwantów aniżeli dodawanie prozdrowotnych składników - uważa Maciej Lipiński.

Rynek konsumentów jest dość spolaryzowany, z jednej strony mamy klientów poszukujących najtańszych produktów w tanich sieciach i ci klienci zwracają uwagę głównie na ceny, na drugim biegunie są klienci zamożniejsi, poszukujący naturalnych, smacznych i droższych produktów. - Część z nich poszukuje oczywiście produktów prozdrowotnych - przyznaje prezes OSM Chojnice.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zdaniem prezesa Lipińskiego, klienci poszukują produktów mlecznych "prawie gotowych"- np. sosu do tzatzików, mozzarelli z bazylią, czy serów pleśniowych i dojrzewających z rozmaitymi przyprawami, gotowymi do podania w formie patery serów.

Spółdzielnia produkuje mleko, śmietany, masło, napoje fermentowane oraz sery twarogowe i dojrzewające.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!