Mlekovita eksportuje 40 proc. produkcji
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 11-05-2021, 13:19

- Mlekovita eksportuje 40 proc. produkcji do 167 krajów świata
- Mlekovita codziennie poza granice Polski wysyła średnio 150 kontenerów
- Mlekovita jest m.in. głównym światowym dostawcą odtłuszczonego mleka w proszku w ramach rządowego kontraktu z Algierią
Codziennie poza granice Polski wysyłanych jest średnio 150 kontenerów z produktami. Co miesiąc Grupa dostarcza na rynek krajowy i zagraniczny m.in.: 60 mln l mleka, 8 tys. ton serów, 6 tys. ton masła, 10 tys. ton proszków mlecznych. Grupa Mlekovita jest m.in. głównym światowym dostawcą odtłuszczonego mleka w proszku w ramach rządowego kontraktu z Algierią.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Ten sukces, nie tylko na polu eksportowym, możliwy jest dzięki pracy 5 000 wykwalifikowanych pracowników przy ponad 180 liniach produkcyjnych w 21 zakładach produkcyjnych, gdzie codziennie przetwarzanych jest 8 milionów litrów najlepszego mleka, dostarczanego przez 15 000 polskich rolników.
- Sprzedaż żywności ma coraz większe znaczenie w obrotach polskiego handlu zagranicznego. Cieszy nas, że Mlekovita ma w tym swój znaczny udział, a dzięki temu jest postrzegana jako ambasador Polski na świecie. Nasze charakterystyczne logo jest rozpoznawane na całym świecie, a marka znana i ceniona od lat. Partnerzy biznesowi postrzegają Mlekovitę jako solidnego partnera, z którym można bezpiecznie finalizować nawet największe transakcje – mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński. – Przy tym rośnie zainteresowanie naszym pełnym asortymentem, doceniana jest nie tylko jakość naszych produktów, ale i profesjonalizm prowadzonego przez nas biznesu. Poprzez rozwój na światowych rynkach rośnie siła i rozpoznawalność marki Mlekovita, co w obecnej sytuacji rynkowej szczególnie przekłada się na utrzymanie miejsc pracy oraz możliwość odbioru mleka od polskich rolników, a także wzmacnia wizerunek polskiego przedsiębiorcy i całej polskiej gospodarki za granicą.
Rosnące zainteresowanie produktami marki Mlekovita to zatem nie tylko rosnące przychody i rozwój biznesu, ale również wsparcie dla całej polskiej gospodarki. Firma, korzystając z wielu ścieżek rozwoju, może coraz lepiej eksploatować potencjał oferowanego asortymentu. W związku z tym obok hitów eksportowych, takich jak: sery twarde dojrzewające, serwatka w proszku, mleko w proszku czy koncentrat białek serwatkowych (WPC), swoim klientom zagranicznym oferuje także kolejne pojawiające się nowości, takie jak lody w proszku, stworzone specjalnie na rozpoczynający się sezon wiosenno-letni. To gotowe mieszanki do przygotowania tradycyjnych lodów włoskich i rzemieślniczych. Dzięki zastosowaniu unikalnej technologii produkcji oraz starannie wyselekcjonowanym składnikom, posiadają one doskonałe właściwości. Szybka i łatwa rozpuszczalność pozwala zminimalizować czas przygotowania popularnych lodów o naturalnie śmietankowym smaku i kremowej konsystencji.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Dobre czy złe – jakie było pierwsze półrocze dla mleczarstwa?
-
Sapiński odznaczony przez prezydenta Dudę. Za co?
-
Mlekovita świętuje 30-lecie swojej marki
-
Mlekpol: Potrzebne programy osłonowe związane ze wzrostem cen energii
-
Lidl eksportuje polską żywność. Na które rynki trafiają te produkty?
-
Dyrektor Mlekpolu na EEC: Wchodzimy w miejsce firm rosyjskich
-
Prezes PIM i Spomleku: Utrata ukraińskiego rynku odbije się na branży mlecznej
-
Wojna na Ukrainie nie powinna znacznie wpłynąć na mleczarstwo
-
mleczna środa
Zmiany gospodarcze zachwiały łańcuchami dostaw na świecie
-
Mlekovita rusza z nową kampanią
komentarze (0)