Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mlekovita inwestuje w zakładzie w Pilicy 4 mln złotych

Mlekovita dynamicznie się rozwija i podejmuje kolejne inwestycje w zakładach produkcyjnych należących do Grupy. W oddziale w Pilicy firma sfinalizowała inwestycję o wartości 4 mln zł, polegającą na uruchomieniu linii technologicznej do produkcji batoników twarogowych w dwóch brandach produktowych pod nazwami „MiaMu” i „Tereska”. Mlekovita jest jedynym polskim producentem batoników twarogowych.

Mlekovita inwestuje w zakładzie w Pilicy 4 mln złotych
Mlekovita inwestuje w zakładzie w Pilicy /fot. RW, portalspożywczy.pl

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 01-10-2020, 13:28

W ramach zrealizowanej inwestycji w zakładzie w Pilicy przeprowadzono prace budowlane mające na celu adaptację istniejących pomieszczeń na potrzeby nowej inwestycji. Wykonano nowe posadzki, zamontowano nową instalację wentylacyjną i klimatyzacyjną oraz zakupiono nowoczesną linię do produkcji batonów twarogowych o bardzo wysokiej wydajności.

– Nawet w dobie kryzysu branża mleczarska i spożywcza ewoluują. Aby utrzymywać silną markę, trzeba sprostać kolejnym wyzwaniom. Technologie w mleczarstwie muszą iść w parze z coraz bardziej innowacyjnymi, ale również trudnymi realiami zmieniającego się świata. Jednym z fundamentalnych kroków w tym kierunku są inwestycje – nieodłączny element rozwoju. Dzięki nim możliwe jest rozszerzanie asortymentu nie tylko o nowe warianty znanych i lubianych, w tym topowych produktów marki Mlekovita, ale również zaoferowanie klientom zupełnie nowych wyrobów, dotąd nieobecnych na rynku mleczarskim i spożywczym lub w ogóle nieprodukowanych w Polsce. Dlatego, jako pierwsi w kraju, zdecydowaliśmy się uruchomić linię technologiczną do produkcji batoników twarogowych w naszym zakładzie w Pilicy. Wytwarzane w nim batoniki „MiaMu” i „Tereska” stanowią alternatywę dla tradycyjnych słodyczy i tym samym są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy poszukują zdrowych słodkich przekąsek – mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.

Oddział w Pilicy dołączył do Grupy Mlekovita w 2008 roku, a poza zakładem funkcjonują tam także hurtownia firmowa oraz sklep Mlekovitka. Uruchomienie nowej linii produkcyjnej w zakładzie w Pilicy to kolejny etap realizacji przyjętej na 2020 r. strategii rozwoju Grupy Mlekovita, zakładającej inwestycje na łączną kwotę 100 mln zł. Mlekovita, skupiająca pod swoim szyldem 20 zakładów produkcyjnych, inwestuje zarówno w centrali – największym zakładzie grupy, ale również w swoich oddziałach. W centrali trwa właśnie budowa mroźni wraz z magazynami o powierzchni 8 tys. m2 oraz niezbędną infrastrukturą, warta 40 mln zł. Z kolei w zakładzie w Świeciu uruchomiono nową linię technologiczną do produkcji mleka zagęszczonego w tubkach i kajmaku o wartości 1,5 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dariusz Sapiński RSS ALERT    /    Mlekovita RSS ALERT    /    inwestycje Mlekovity RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT

KOMENTARZE (9)

  • Fonos 2020-10-05 14:13:10
    Widzę, że naprawdę grube inwestycje tutaj wchodzą w grę
  • Oppi 2020-10-05 15:37:58
    A Ci znowu coś wymyślają :P Szacun, mają rozmach
  • Toms 2020-10-06 14:16:47
    kryzys kryzysem a mlekovita robi swoje :D
  • Girl 2020-10-07 13:58:26
    Tyle nowości się u nich dzieje że normalnie nie nadążam. super że się rozwijają
  • Kot 2020-10-07 14:42:33
    no i czad, ja kibicuję

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!