Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Mleko

Mlekovita inwestuje w zakładzie w Pilicy 4 mln złotych

  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 01-10-2020, 13:28
Mlekovita dynamicznie się rozwija i podejmuje kolejne inwestycje w zakładach produkcyjnych należących do Grupy. W oddziale w Pilicy firma sfinalizowała inwestycję o wartości 4 mln zł, polegającą na uruchomieniu linii technologicznej do produkcji batoników twarogowych w dwóch brandach produktowych pod nazwami „MiaMu” i „Tereska”. Mlekovita jest jedynym polskim producentem batoników twarogowych.
Mlekovita inwestuje w zakładzie w Pilicy 4 mln złotych
Mlekovita inwestuje w zakładzie w Pilicy /fot. RW, portalspożywczy.pl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W ramach zrealizowanej inwestycji w zakładzie w Pilicy przeprowadzono prace budowlane mające na celu adaptację istniejących pomieszczeń na potrzeby nowej inwestycji. Wykonano nowe posadzki, zamontowano nową instalację wentylacyjną i klimatyzacyjną oraz zakupiono nowoczesną linię do produkcji batonów twarogowych o bardzo wysokiej wydajności.

– Nawet w dobie kryzysu branża mleczarska i spożywcza ewoluują. Aby utrzymywać silną markę, trzeba sprostać kolejnym wyzwaniom. Technologie w mleczarstwie muszą iść w parze z coraz bardziej innowacyjnymi, ale również trudnymi realiami zmieniającego się świata. Jednym z fundamentalnych kroków w tym kierunku są inwestycje – nieodłączny element rozwoju. Dzięki nim możliwe jest rozszerzanie asortymentu nie tylko o nowe warianty znanych i lubianych, w tym topowych produktów marki Mlekovita, ale również zaoferowanie klientom zupełnie nowych wyrobów, dotąd nieobecnych na rynku mleczarskim i spożywczym lub w ogóle nieprodukowanych w Polsce. Dlatego, jako pierwsi w kraju, zdecydowaliśmy się uruchomić linię technologiczną do produkcji batoników twarogowych w naszym zakładzie w Pilicy. Wytwarzane w nim batoniki „MiaMu” i „Tereska” stanowią alternatywę dla tradycyjnych słodyczy i tym samym są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów, którzy poszukują zdrowych słodkich przekąsek – mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (9)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Fonos 2020-10-05 14:13:10

    Widzę, że naprawdę grube inwestycje tutaj wchodzą w grę

    Odpowiedz
  • Oppi 2020-10-05 15:37:58

    A Ci znowu coś wymyślają :P Szacun, mają rozmach

    Odpowiedz
  • Toms 2020-10-06 14:16:47

    kryzys kryzysem a mlekovita robi swoje :D

    Odpowiedz
  • Girl 2020-10-07 13:58:26

    Tyle nowości się u nich dzieje że normalnie nie nadążam. super że się rozwijają

    Odpowiedz
  • Kot 2020-10-07 14:42:33

    no i czad, ja kibicuję

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!