Mlekovita nagrodzona za "mleko wypasione" oraz "masło ekstra polskie"
Wybór Konsumentów to program marketingowy skierowany do producentów i dystrybutorów produktów branży fmcg. Program tworzą dwa elementy: wielkie badanie opinii polskich konsumentów na temat nowych lub innowacyjnych produktów FMCG oraz tytuł i logo, którym można posługiwać się w komunikacji marketingowej produktów uznanych za najlepsze.
Projekt badawczy „Produkt Roku. Wybór Konsumentów" jest ogólnopolskim sondażem realizowanym na próbie ponad 5000 konsumentów w 3300 gospodarstwach domowych.
Najpierw metodą random route wyodrębniana jest losowo próba wyjściowa gospodarstw domowych reprezentatywna pod względem regionu i wielkości miejscowości zamieszkania, która następnie jest ważona w taki sposób, by była również reprezentatywna pod względem ilości osób w gospodarstwach domowych.
Konkurs organizowany przez redakcję Biznes Raport, dodatku Gazety Prawnej, przy współudziale Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A., skierowany jest do przedsiębiorców i firm, które na pierwszym miejscu stawiają wysoką jakość oferowanych produktów oraz wysoki standard pracy, a także którzy posiadają czytelną politykę jakości w odniesieniu do produktu, usługi lub/i systemu zarządzania - organizacji mogących poszczycić się osiągnięciami na najwyższym, światowym poziomie.
