Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Mlekovita nagrodzona za "mleko wypasione" oraz "masło ekstra polskie"

Wybór Konsumentów to program marketingowy skierowany do producentów i dystrybutorów produktów branży fmcg. Program tworzą dwa elementy: wielkie badanie opinii polskich konsumentów na temat nowych lub innowacyjnych produktów FMCG oraz tytuł i logo, którym można posługiwać się w komunikacji marketingowej produktów uznanych za najlepsze.


Autor: portalspozywczy.pl/pr
Data: 08-03-2010, 13:15

Projekt badawczy „Produkt Roku. Wybór Konsumentów" jest ogólnopolskim sondażem realizowanym na próbie ponad 5000 konsumentów w 3300 gospodarstwach domowych.

Najpierw metodą random route wyodrębniana jest losowo próba wyjściowa gospodarstw domowych reprezentatywna pod względem regionu i wielkości miejscowości zamieszkania, która następnie jest ważona w taki sposób, by była również reprezentatywna pod względem ilości osób w gospodarstwach domowych.

Konkurs organizowany przez redakcję Biznes Raport, dodatku Gazety Prawnej, przy współudziale Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji S.A., skierowany jest do przedsiębiorców i firm, które na pierwszym miejscu stawiają wysoką jakość oferowanych produktów oraz wysoki standard pracy, a także którzy posiadają czytelną politykę jakości w odniesieniu do produktu, usługi lub/i systemu zarządzania - organizacji mogących poszczycić się osiągnięciami na najwyższym, światowym poziomie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (4)

  • TROCHE O NABIALE WIEM 2010-03-10 09:12:13
    ZAWSZE MNIE TO SMIESZY, COS CO TYLKO ZACZYNAJA SPRZEDAWAC OD RAZU ZDOBWA JAKIES NAGRODY, TYTUłY, PAMIETAM NIEDAWNO OTWORZYLI NOWA MASłOWNIE I OD RAZY MASłO DOSTAłO CHYBA ZE TRZY WYRóZNIENIA, RóWNIEż INNE ICH PRODUKTY CZLOWIEK NIGDY O NICH NIE SLYSZAL NIE WIDZIAL W SKLEPIE A SIE DOWIADUJE. AZE MLEKO WYPASIONE JEST TAK WYPASIONE ZE JEST PRODUKTEM ROKU TO JUZ LEKKA PRZESADA, NAWET W BIEDRONCE SIE NIE SPRZEDAJE.
  • obiektywny 2010-03-14 20:18:15
    a co to zazdrośnik z firmy konkurencyjnej, to zrób coś pozytywnego również to też może docenią.
  • observator 2010-03-14 22:24:06
    @obiektywny - to nie wiesz , że duży może więcej ... :)
  • obi 2010-03-19 19:26:25
    a kto to wypasione kupuje? mleko to mleko zmienic opakowanie kazdy moze a nalewa to samo co do biedronkowego mleka. wiec po co placic wiecej?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.10.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!