Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Mlekovita odpowiada za 20 proc. całej polskiej produkcji mleka

  • www.portalspozywczy.pl
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 25-01-2016, 10:36
Mlekovita w 2015 r. wyprodukowała 594 mln l mleka, co stanowi ponad 20 proc. całej polskiej produkcji. Według prezesa Dariusza Sapińskiego, tak ogromna produkcja i jej rekordowy wzrost były możliwe dzięki silnej, rozpoznawalnej marce o międzynarodowej renomie, jaką jest Mlekovita oraz elastyczności w działaniu i szybkiej reakcji na zmieniające się trendy na rynku produktów mlecznych.
Mlekovita odpowiada za 20 proc. całej polskiej produkcji mleka
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity /fot.PTWP

Według danych Mlekovity, w Polsce mleko produkowane w zakładach Grupy pije co czwarta osoba. – Wysoki popyt na produkty Mlekovity jest wynikiem pełnej satysfakcji konsumentów oraz ich zaufania do wysokiej jakości naszych produktów, a także pokonaniem przez nas barier na nowych rynkach międzynarodowych. Dlatego w 2015 r. wyeksportowaliśmy 46 mln l mleka, natomiast obchodzące w tym roku 7. urodziny Wypasione robi furorę na rynkach azjatyckich – podkreśla Sapiński. – Dzięki uruchomieniu mechanizmów innowacyjnych wprowadziliśmy zaś zupełnie nowe produkty: Wydojone (mleko bezlaktozowe), mleko ze sterolami oraz mleko z wapniem i witaminami – dodaje.

Polska jest jednym z siedmiu największych producentów mleka w Unii Europejskiej, a Polacy chętnie spożywają produkty mleczne. Wzrost konsumpcji mleka i produktów mlecznych wiąże się z coraz większą gamą produktów nabiałowych oferowanych konsumentom przez producentów.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Mlekovita w 2015 r. wprowadziła na rynek blisko 120 nowych wyrobów w 14 kategoriach, w tym w asortymencie mleka i produktów mlecznych pojawiły się: mleko Kuchmistrza nie tylko dla baristów o zwartości tłuszczu 2 proc. i 3,2 proc.; o większej naturalnej zawartości białka: 3,4 proc.; mleko o zwartości tłuszczu 3,5 proc.; innowacyjne, pierwsze na rynku produkty: produkt mleczny Dar ze sterolami, mleko Dar Junior z wapniem i witaminami A i D; mleko Wydojone bez laktozy o obniżonej zawartości węglowodanów, a także mleko Wypasione zagęszczone 500 g i asortyment mleka UHT w opakowaniach typu bag in box 5 L i 10 L dla sektora HoReCa o zawartości tłuszczu 1,5 proc., 3,2 proc. i 3,5 proc.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!