Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mlekovita podsumowała trzy kwartały. Przychody firmy wyniosły ponad 4 mld zł

Grupa Mlekovita podsumowała III kwartał 2020 r. Przychody firmy za trzy kwartały tego roku wyniosły ponad 4 mld zł. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku sprzedaż wzrosła o ok. 10%.

Mlekovita podsumowała trzy kwartały. Przychody firmy wyniosły ponad 4 mld zł
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity

Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
Data: 06-10-2020, 11:41

Wynik został osiągnięty m.in. dzięki eksportowi, którego wartość przekroczyła 1 mld zł, co oznacza wzrost sprzedaży eksportowej o 33% (porównując 9 miesięcy 2020 z tym samym okresem 2019 r.). Na eksport kierowanych jest 35% wytwarzanych przez Mlekovitę produktów, które są eksportowane do 167 krajów na świecie. Poza granice Polski codziennie wysyłanych jest średnio 150 kontenerów z produktami. Co miesiąc Grupa dostarcza na rynek krajowy i zagraniczny m.in.: 60 mln l mleka, 8 tys. ton serów, 6 tys. ton masła, 10 tys. ton proszków mlecznych. Grupa Mlekovita jest m.in. głównym światowym dostawcą odtłuszczonego mleka w proszku w ramach rządowego kontraktu z Algierią.

– Wyniki, które Mlekovita wypracowała przez trzy kwartały tego roku, po raz kolejny potwierdzają, że przyjęta strategia rozwoju jest skuteczna. Na znakomite rezultaty składają się codzienna ciężka praca 15 tys. rolników dostarczających mleko i 5 tys. pracowników naszych 20 zakładów, najwyższa jakość oferowanych produktów oraz dobre zarządzanie. Już dzisiaj szacujemy, że mimo wyjątkowych wyzwań, na koniec roku osiągniemy kolejny rekord przychodów. Jesteśmy tego coraz bliżsi – mówi Dariusz Sapiński, prezes zarządu Grupy Mlekovita. 

Nieodłącznym elementem rozwoju są inwestycje, dzięki którym Mlekovita może rozszerzać asortyment nie tylko o nowe warianty topowych produktów, ale także wprowadzać zupełnie nowe wyroby, dotąd nieprodukowane w Polsce. Strategia Grupy zakłada, że na koniec roku ich łączna wartość wyniesie 100 mln zł. Największą z nich jest trwająca w centrali w Wysokiem Mazowieckiem budowa mroźni wraz z magazynami o powierzchni 8 tys. m2 oraz niezbędną infrastrukturą, warta 40 mln zł. W oddziale w Pilicy firma jako pierwsza w Polsce uruchomiła linię technologiczną do produkcji batoników twarogowych w dwóch brandach produktowych „MiaMu” i „Tereska” o wartości 4 mln zł. Natomiast w zakładzie w Świeciu powstała linia do produkcji mleka zagęszczonego w tubkach i kajmaku o wartości 1,5 mln zł.

więcej informacji:

Mlekovita RSS ALERT    /    wyniki finansowe RSS ALERT    /    Dariusz Sapiński RSS ALERT    /    mleczarnia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.226.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!