• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Mlekovita widzi 10-krotny wzrost popytu na żywność funkcjonalną

Produkty mleczne odgrywają istotną rolę w diecie każdego człowieka, także we wspieraniu funkcjonowania układu odpornościowego. Zawierają bowiem wiele ważnych składników odżywczych, m.in. najwyższej jakości białko i wapń, witaminy, makro- i mikroelementy. Tylko w ostatnim roku Mlekovita odnotowała znaczny wzrost zainteresowania produktami funkcjonalnymi, o bardzo wysokich naturalnych wartościach odżywczych.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 13-04-2021, 13:27
Mlekovita widzi 10-krotny wzrost popytu na żywność funkcjonalną
Dariusz Sapiński, prezes Mlekovity
  • Rośnie zainteresowanie produktami funkcjonalnymi
  • Ważną rolę w kształtowaniu odporności organizmu odgrywają mleczne wyroby fermentowane

Mlekovita w swoim portfolio posiada najszerszy asortyment produktów wykazujących prozdrowotny wpływ na organizm. Jednocześnie dotrzymuje kroku bieżącym trendom w rozwoju produktów funkcjonalnych i wspiera edukację w zakresie zdrowego odżywiania, wskazując na korzyści dla zdrowia wynikające z codziennego spożywania nabiału. Wśród produktów, które można zaliczyć do żywności funkcjonalnej, zarówno konwencjonalnej, jak i wzbogacanej, pod marką Mlekovita można znaleźć m.in.:

- produkty bez laktozy, czyli produkty dla osób z zaburzeniami metabolizmu i trawienia,

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- produkty fermentowane – produkty wspomagające funkcjonowanie przewodu pokarmowego i układu odpornościowego,

- produkty wysokobiałkowe – dla osób aktywnych fizycznie i wymagających diety bogatej w białko.

– Zdrowy tryb życia i dobre samopoczucie Polaków znacząco wpływają na ich wybory konsumenckie. Zwłaszcza w obecnej sytuacji, w trakcie pandemii, dostrzegli oni w produktach mlecznych szansę na wsparcie zdrowia czy zwiększenie odporności. Cieszy nas, że coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na prozdrowotne walory codziennego spożywania nabiału, do czego sam konsekwentnie zachęcam – mówi Prezes Zarządu Grupy Mlekovita Dariusz Sapiński. – Ważną rolę w kształtowaniu odporności organizmu odgrywają mleczne wyroby fermentowane. Wśród nich szczególnie polecamy produkty z wartością dodaną, jak np. serwatkę DarPRO, która zawiera unikalny szczep probiotyczny L.plantarum PL4 i jest naturalnym źródłem witamin D, B6, B12 i B2, opartym na innowacyjnej technologii. To produkt wzmacniający odporność – podobnie jak mleko acidofilne. Warto sięgnąć także po nowość w naszej ofercie, czyli jogurty pitne Dar Pure o tzw. prostym składzie, które są bez laktozy i bez dodatku cukrów oraz zawierają aż 39% owoców.

Warto tu zauważyć, że aby zwrócić uwagę konsumentów na aspekty prozdrowotne związane ze spożywaniem mlecznych napojów fermentowanych, Mlekovita odświeżyła szatę graficzną swoich produktów o szczególnych właściwościach w tym zakresie: linii DarPro i mleka acidofilnego, komunikując na opakowaniu ich pozytywny wpływ na odporność i wzbogacenie w witaminy.

W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów oraz rosnące zapotrzebowanie z uwagi na coraz większą świadomość w kwestii nietolerancji pokarmowych, Mlekovita oferuje też szeroką gamę produktów bez laktozy. Na wybór tego typu wyrobów decydują się głównie osoby, które nie mogą cieszyć się naturalnym smakiem mleka ze względu na nietolerancję dwucukru mlecznego występującego w ich składzie, czyli właśnie laktozy. Obecnie oferta pod marką Mlekovita liczy już blisko 30 indeksów. W proponowanym asortymencie dostępne są m.in. mleko, masło, śmietana, sery żółte, serki homogenizowane, ser kanapkowo-sałatkowy, twaróg oraz jogurty naturalne i smakowe (zarówno w kubeczkach, jak i pitne). Największą popularnością cieszy się mleko Wydojone bez laktozy 2% i 3,2% tł. 1 l. W ostatnim czasie Mlekovita rozszerzyła linię produktów bez laktozy o jogurt Polski bez laktozy w dwóch wariantach smakowych – gruszka i truskawka w kubku 150 g.

Jednym z najważniejszych makroelementów jest białko, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania, wzrostu i regeneracji organizmu. Jest głównym materiałem budulcowym organizmu: stanowi około 20% masy ciała człowieka, w tym głównie układu mięśniowego. Białko pełni także role transportowe i magazynujące. Odpowiednia ilość białka dostarczanego do organizmu wpływa nie tylko na prawidłowy wzrost i rozwój ciała człowieka oraz regenerację uszkodzonych tkanek, ale jest szczególnie ważna dla osób aktywnych. Mlekovita oferuje szereg produktów wysokobiałkowych w linii Super Body Active, w tym SBA WPC 80, o wyjątkowej przyswajalności i doskonałym profilu aminokwasowym, oraz mleczne napoje proteinowe SBA, które zawierają najwyższej jakości kompleks białek (białka kazeinowe i serwatkowe). Poza sklepami Mlekovitka oraz hurtowniami firmowymi można je szybko i wygodnie zamówić nie tylko w sklepie internetowym mlekovitka.pl, ale również w sklepie sba.com.pl dedykowanym produktom wysokobiałkowym.

Jesteś producentem nabiału? Chcesz sprzedać lub kupić mleko? Dodaj swoje ogłoszenie kupna/sprzedaży w naszym nowym serwisie Giełda Rolna!

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!