Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
Mleko

Mlekpol ma zdywersyfikowany rynek krajowy

SM Mlekpol 51 proc. swojej produkcji sprzedaje do tzw. małych, tradycyjnych sklepów bezpośrednio lub za pośrednictwem hurtowni tradycyjnych oraz trzech dużych dystrybutorów, z których nasze produkty trafiają do mniejszych sklepów oraz kanału HORECA - powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Lech Karendys, dyrektor handlowy SM Mlekpol.

Mlekpol ma zdywersyfikowany rynek krajowy
Lech Karendys /fot.żelaznastudio

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 19-02-2016, 10:13

- Nasze portfolio skierowane jest głównie do placówek mniejszego handlu. Bardzo zależy nam aby mniejsi przedsiębiorcy nie wypadli z rynku dystrybucyjnego jako ci, którzy docierają do szerokich rzeszy klientów – mówi Lech Karendys.

Dyrektor handlowy Mlekpolu dodaje, że oczywiście spółdzielnia współpracuje także z dużymi sieciami hipermarketów i supermarketów. - Ten rodzaj współpracy także bardzo cenimy – podkreśla.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol posiada 11 zakładów. Jest największą spółdzielnią mleczarską w Polsce. Co roku skupuje i przerabia ponad 1,5 mld litrów mleka, co stanowi ponad 14 proc. skupu surowca w kraju. Mleko odbiera od 14 tys. rolników, zatrudnia 2,3 tys. pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Lech Karendys RSS ALERT    /    Mlekpol RSS ALERT    /    rynek mleczarski RSS ALERT    /    dystrybucja produktów mleczarskich RSS ALERT    /    dystrybucja Mlekpolu RSS ALERT    /    współpraca z sieciami handlowymi RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.92.74.105
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!