Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mlekpol: nowa kampania Maślanki Mrągowskiej

„Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem” – takim hasłem, w ramach startującej właśnie kampanii, Mlekpol zachęca do oderwania się od mediów społecznościowych, internetu, za to zaprasza do wspólnego gotowania i spożywania posiłków.

Mlekpol: nowa kampania Maślanki Mrągowskiej
Mlekpol zachęca do oderwania się od mediów społecznościowych

Autor: www.portalspozywczy.pl / informacja prasowa
Data: 03-07-2020, 11:06

Tegoroczna wiosna, czyli okres największych obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa sprawił, że więcej czasu spędzaliśmy przed ekranami. Dodatkowo potrzeba zachowania dystansu społecznego zmieniła nasze spotkania, które w ostatnich tygodniach wyglądały inaczej niż zwykle. Teraz możemy wylogować się do wspólnego posiłku, co niesie ze sobą również szereg korzyści. Jakich?

- Często osobom jedzącym przy komputerze wydaje się, że oszczędzają czas, a to mylne wrażenie. Takie posiłki, to niestety w praktyce słaba koncentracja, mniej energii, gorsza wydajność – paradoksalnie korzystniej jest pracować krócej (do przerwy na posiłek), ale na większych obrotach – argumentuje Justyna Marszałkowska-Jakubik, dietetyk, nauczyciel akademicki, autorka bloga Zdrowonajedzeni.pl i jedna z ambasadorek kampanii.

Autorzy kampanii przekonują, że nawet jeżeli już nie możemy oderwać się od pracy, zdecydujmy się na odżywczą alternatywę w postaci Maślanki Mrągowskiej, czy też przygotowanego na jej bazie owocowego koktajlu, co pozwoli zaspokoić pierwszy głód i zachować koncentrację. 

Utrzymanie zdrowej wagi jest trudniejsze, gdy nie kontroluje się szczegółowo tego, co jemy. Posiłki spożywane w towarzystwie rozpraszaczy, jak smartfon, tablet czy przed ekranem komputera skłaniają do większych porcji, a dodatkowo zapominamy o ich jakości, sięgając po niezdrowe przekąski zamiast warzyw czy owoców. Podobnie rozwój dziecka powinien być oparty o właściwie zbilansowaną dietę. Jej elementem niech będą nie tylko warzywa i owoce, ale też nabiał np. w postaci serów, jogurtu czy odżywczej maślanki, która dzieciom szczególnie smakuje w postaci koktajli.

- Przygotowywanie posiłków w gronie najbliższych budzi w nas poczucie wspólnoty. W tym czasie dostęp do internetu ograniczmy do minimum, wyjątkowo możemy się nim posłużyć do wyszukania przepisów. Niech będzie to mądre korzystanie ze smartfona. Pamiętajmy, że wspólny czas w kuchni nie musi oznaczać wielogodzinnego gotowania – mówi Dorota Grabowska, kierownik działu Marketingu   Mlekpol, która w ramach rozpoczętej właśnie kampanii „Najważniejszy posiłek to ten, który jemy razem” zachęca do rodzinnego gotowania i spożywania posiłków. „Wyłączenie się” do jedzenia pozwala być naprawdę obecnym w towarzystwie bliskich osób, a budowaniu relacji służy również wspólne przygotowywanie posiłków z Maślanką Mrągowską.

Ponadto pomysłodawcy kampanii podkreślają, że wspólne gotowanie i spożywanie posiłków to nie tylko okazja, by przedyskutować wszystkie rodzinne ważniejsze wydarzenia, lecz także okazja do oszczędności.

Kampania SM Mlekpol rozpoczęła się wraz z początkiem lipca. W ramach zintegrowanych działań w polskich miastach na billboardach oraz citylightach pojawią się materiały zachęcające do wspólnego gotowania i spożywania posiłków. Informacje dotrą do odbiorców także za pomocą działań media relations przy wsparciu autorytetów z dziedzin dietetyki i psychologii. Również na stronie internetowej eksperci podzielą się swoją wiedzą.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mlekpol RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.218.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!