Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Mlekpol osiągnął przychody około 4,5 miliarda złotych (wideo)

Kończący się rok był bardzo trudny, pełen wyzwań. Pierwsze półrocze było podporządkowane epidemii koronawirusa, więc bardzo dużo działo się w Mlekpolu w kwestii organizacji pracy, organizacji produkcji czy zapewnienia płynnego odbioru mleka od naszych dostawców – powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlowy SM Mlekpol.

Mlekpol osiągnął przychody około 4,5 miliarda złotych (wideo)
Małgorzata Cebelińska /fot. PTWP

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 18-12-2020, 12:28

- Postawiliśmy na jeszcze większe ukierunkowanie się na bezpieczeństwo, które zawsze była dla nas bardzo istotne, było wręcz istotą działalności Mlekpolu. Wiem, że te trudności dotyczyły wszystkich, ale bardzo mocno ukierunkowały działalność firmy, podniosły tez koszty funkcjonowania. Mieliśmy także spadki i wzrosty popytu. Po pierwszych szalonych zakupach przeżywaliśmy potem spadki i to w kategoriach, w których się tego nie spodziewaliśmy – mówi dyrektor Cebelińska.

Zaznacza, że firma musiała reagować na bieżąco i szukać ciągle sposobów, aby te trudności omijać. - Działania marketingowe i handlowe musieliśmy całkowicie przeformatować i dostosować do sytuacji. Jednocześnie zatrzymaliśmy wprowadzanie nowości. Równocześnie reagując na potrzeby rynku wprowadziliśmy pewne produkty bardziej ekonomiczne czy w większych opakowaniach – mówi Małgorzata Cebelińska.

Podsumowując rok pod względem wartości sprzedaży w Mlekpolu, to ocenia go pozytywnie. - Mamy kilku procentowy wzrost w stosunku do poprzedniego roku. Przychody szacujemy na około 4,5 miliarda złotych. Wszystkim wiąże się z to z rozwojem eksportu, wzrostem jego wartości, ale przede wszystkim z organicznego wzrostu. Zwiększyliśmy skup mleka surowego o około 3 proc., ukończyliśmy nasza największą inwestycję w ostatnim okresie, czyli 13-ty zakład Mlekpolu, w Mrągowie, produkujący sproszkowane produkty na bazie mleka i serwatki. Dało nam to możliwość zwiększenia oferty przede wszystkim dla zagranicznych odbiorców – mówi dyrektor handlowy SM Mlekpol.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Małgorzata Cebelińska RSS ALERT    /    Mlekpol RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    przychody Mlekpolu RSS ALERT    /    inwestycje Mlekpolu RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.233.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!