• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Mlekpol rusza z kontynuacją kampanii mleka Łaciatego z 2008 r.

Dobre Łaciate - pod takim hasłem rusza kolejna kampania reklamowa marki Łaciate. Jest ona kontynuacją kampanii sprzed dwóch lat.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 23-04-2010, 11:31
Mlekpol rusza z kontynuacją kampanii mleka Łaciatego z 2008 r.

Kampania startuje 23 kwietnia br. - wtedy w stacjach telewizyjnych pojawią się spoty mleka, a od 3 maja emitowana będzie również reklama śmietanki. Koncept kreatywny pod hasłem Dobre Łaciate, jest kontynuacją kampanii sprzed dwóch lat - podkreśla naturalność produktów oraz ich walory użytkowe. Spoty telewizyjne będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Polsat2, TVN7 oraz stacjach niszowych. Kampania ma na celu m.in. zwiększenie świadomości marki.

Przypomnijmy, iż poprzednia kampania Dobre Łaciate przeprowadzona została jesienią 2008 z wykorzystaniem stacji telewizyjnych i internetu. Kampania nagrodzona została za wysoką efektywność brązową statuetką Effie 2009 oraz zdobyła Grand Prix i nagrodę główną za innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych w Konkursie Media Trendy 2009. - Kampania marki Łaciate okazała się wielkim sukcesem, jesteśmy z niej bardzo zadowoleni. Łaciate, dzięki konsekwentnie prowadzonej komunikacji, umocniło swoją pozycję rynkową. Warto zaznaczyć , iż Mleko Łaciate otrzymało tytuł Towaru Roku 2008. Tym samym uznane zostało w kategorii mleka za najlepiej sprzedający produkt w sklepach mało- i wielko-powierzchniowych i przynoszący największe zyski sprzedającym w 2008 roku - mówiła wówczas serwisowi portalspożywczy Ewa Gromadzka, kierownik działu marketingu, SM Mlekpol. Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

Według Expert Monitor wydatki cennikowe SM Mlekpol na markę Łaciate w 2008 roku wyniosły 13,6 mln zł, przy czym monitoring Expert Monitor nie obejmuje wydatków internetowych.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Producentem i właścicielem marki Łaciate jest SM Mlekpol, która posiada około 40% udziału w krajowym rynku mleka UHT. Skupuje i przerabia 13% pozyskiwanego w kraju surowca. Najbardziej znane marki MLEKPOLu to Łaciate, Milko i Mazurski Smak. Spółdzielnię tworzy 12 zakładów w: Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie Wielkopolskim.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!