Podkreśla, że SM Mlekpol w swojej strategii marketingowej postawiła na stworzenie i opowiedzenie konsumentowi pewnej historii. - Nasze spoty reklamowe to krótkie fabuły, w których istotną rolę odgrywają emocje. Receptą na dobry komunikat jest odpowiedni story - telling oparty o mocny ładunek emocjonalny. Nieodzownym przy budowaniu strategii marketingowej jest monitorowanie rynku pod kątem zmiany upodobań i oczekiwań konsumenckich – wyjaśnia Ewa Gromadzka.

Wyniki badań są dla Mlekpolu podstawowym źródłem informacji na temat rynku i konsumentów. Na przestrzeni ostatnich lat konsumenci zaczęli przywiązywać dużą wagę do formy, jakości i funkcjonalności opakowań produktu. - Nasza spółdzielnia dostosowuje się do tych oczekiwań. Kartony, tacki, miseczki są estetyczne, nowoczesne, wygodne w użyciu. Pojemności są różnorodne, tak aby klient miał możliwość wyboru produktu zgodnie ze swoimi potrzebami. SM Mlekpol od zawsze podkreśla naturalne pochodzenie swoich produktów. Mleko jest surowcem naturalnym i to eksponujemy. Wszystkie nasze wyroby powstają z najlepszej jakości mleka pochodzącego od krów wypasanych na najczystszych terenach Polski - kierownik marketingu SM Mlekpol.

Zaznacza, że to nie zmieniło się od początku istnienia SM Mlekpol. Mimo bardzo nowoczesnego wyposażenia zakładów produkcyjnych nasze smaki i receptury pozostają tradycyjne i regionalne. - Nie ulegamy krótkotrwałym modom co nie znaczy, że nie odpowiadamy na potrzeby rynku . Naszą siłą jest dobra jakość naturalnego surowca i tradycyjny, regionalny wyrób – mówi Ewa Gromadzka.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol posiada 11 zakładów. Jest największą spółdzielnią mleczarską w Polsce. Co roku skupuje i przerabia ponad 1,5 mld litrów mleka, co stanowi ponad 14 proc. skupu surowca w kraju. Mleko odbiera od 14 tys. rolników, zatrudnia 2,3 tys. pracowników.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl