Mlekpol wprowadza nowy deser i wspiera nową kampanią
- Autor: portalspożywczy.pl/PR
- Data: 18-05-2022, 11:07

Deser z maślanką
Desery mleczne wzbudzają zainteresowanie konsumentów, zwłaszcza tych, którzy poszukują produktów wytworzonych na bazie prostych składników. Polacy korzystają z propozycji, które spełniają ich potrzeby dbania o zdrowie i dobre samopoczucie. Deser z maślanką zawiera aż 60% maślanki - co stanowi unikalną wartość w tej kategorii produktów.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Produkt ten wpisuje się również w popularny trend rynkowy, w którym konsumenci coraz częściej poszukują nietypowych połączeń smakowych. Desery wyróżniają się na półce sklepowej i przyciągają uwagę smakami: tarta cytrynowa, muffinka jagodowa oraz nata de coco z kawałkami czekolady.
Kampania wyróżnia się ciekawą, nowoczesną i angażującą formą, która podkreśla wysoką zawartość maślanki w składzie.
Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.
Działania marki będą obejmowały szeroko zasięgową kampanię internetową oraz telewizyjną.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Startuje loteria Maślanki Mrągowskiej
-
mleczna środa
Brak opakowań coraz większym problemem dla mleczarni
-
Dlaczego rosną koszty opakowań w mleczarstwie?
-
Mlekpol prezentuje Naturę Dobrego Sera
-
Mlekpol: Rosną wszystkie koszty produkcji - mleko, energia, opakowania
-
Susza rolnicza może zmniejszyć produkcję mleka
-
Kampania Mlekpolu promuje nowe dipy śmietankowe
-
Mlekpol: Obecnie zamawiamy materiały nie “just in time” tylko “just in case”
-
Dwie duże firmy mleczarskie na celowniku UOKiK
-
Ćwierć wieku z Maślanką Mrągowską
komentarze (0)