Deser z maślanką

Desery mleczne wzbudzają zainteresowanie konsumentów, zwłaszcza tych, którzy poszukują produktów wytworzonych na bazie prostych składników. Polacy korzystają z propozycji, które spełniają ich potrzeby dbania o zdrowie i dobre samopoczucie. Deser z maślanką zawiera aż 60% maślanki - co stanowi unikalną wartość w tej kategorii produktów.

Produkt ten wpisuje się również w popularny trend rynkowy, w którym konsumenci coraz częściej poszukują nietypowych połączeń smakowych. Desery wyróżniają się na półce sklepowej i przyciągają uwagę smakami: tarta cytrynowa, muffinka jagodowa oraz nata de coco z kawałkami czekolady.

Kampania wyróżnia się ciekawą, nowoczesną i angażującą formą, która podkreśla wysoką zawartość maślanki w składzie.

Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Działania marki będą obejmowały szeroko zasięgową kampanię internetową oraz telewizyjną.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl