Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Mlekpol wprowadza nowy deser i wspiera nową kampanią

  • Autor: portalspożywczy.pl/PR
  • Data: 18-05-2022, 11:07
W połowie maja SM Mlekpol rozpoczęła szeroko zasięgową kampanię marketingową Deseru z maślanką, pierwszej takiej propozycji na rynku nabiału. Promocja ma na celu pokazać unikatowość i wyjątkowość produktu, zwracając uwagę na jego główny składnik, jakim jest maślanka.
Mlekpol wprowadza nowy deser i wspiera nową kampanią
Mlekpol wprowadza nowy deser i wspiera nową kampanią

Deser z maślanką

Desery mleczne wzbudzają zainteresowanie konsumentów, zwłaszcza tych, którzy poszukują produktów wytworzonych na bazie prostych składników. Polacy korzystają z propozycji, które spełniają ich potrzeby dbania o zdrowie i dobre samopoczucie. Deser z maślanką zawiera aż 60% maślanki - co stanowi unikalną wartość w tej kategorii produktów.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Produkt ten wpisuje się również w popularny trend rynkowy, w którym konsumenci coraz częściej poszukują nietypowych połączeń smakowych. Desery wyróżniają się na półce sklepowej i przyciągają uwagę smakami: tarta cytrynowa, muffinka jagodowa oraz nata de coco z kawałkami czekolady.

Kampania wyróżnia się ciekawą, nowoczesną i angażującą formą, która podkreśla wysoką zawartość maślanki w składzie.

Dorota Grabowska, Kierownik Marketingu SM Mlekpol.

Działania marki będą obejmowały szeroko zasięgową kampanię internetową oraz telewizyjną.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!