- Ubiegły rok zakończyliśmy najwyższą w historii Spółdzielni wartością eksportu. Ilości naszych wyrobów oraz sprzedaż konsekwentnie rosną stąd oczywista jest nasza obecność na tak ważnym światowym wydarzeniu branży spożywczej jakim są targi Gulfood 2019 w Dubaju.  Zagraniczni odbiorcy chcą kupować bardzo dobrej i powtarzalnej jakości produkty, dlatego wybierają nasze wyroby. Marki Mlekpolu są obecne na 6 kontynentach i rozpoznawane przez  konsumentów w takich krajach jak Chiny, Korea, Singapur, Indonezja, Filipiny, Libia czy Maroko.  Na naszym  stoisku w Dubaju zwiedzający mogą spróbować różnych produktów, które powstają  na bazie najlepszego polskiego mleka i słyną z najwyższej jakości, co konsumenci sami podkreślają. Obserwujemy  zainteresowanie  serami- na czele z mozzarellą i serkami do smarowania, produktami proszkowymi, masłem, mlekiem i śmietankami Łaciate,  ale również produktami i markami tworzonymi specjalnie pod specyficzne potrzeby i wymagania zagranicznych rynków – mówi Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu SM Mlekpol w Grajewie.

To 24 edycja targów w Dubaju. Organizator spodziewa się frekwencji przekraczającej 100 000 osób. Gulfood 2019 odbywa się terminie od 17 do 21 lutego.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl