Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Moda fit wpływa na rozwój produktów mleczarskich

Moda na aktywny tryb życia i zdrowe odżywianie sprzyja rozwojowi tego segmentu wyrobów mleczarskich – powiedziała w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.

Moda fit wpływa na rozwój produktów mleczarskich
Aleksandra Świerczyńska, prezes zarządu Milkpol SA.

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 31-03-2016, 11:58

Najlepszym sposobem na zadbanie o własne zdrowie jest odpowiednie odżywianie, a dobór właściwych produktów uzupełniających niedobory witamin i mikroelementów jest znacznie prostszy, zdrowszy i tańszy niż przyjmowanie suplementów diety. Jak mówi prezes Milkpolu, tempo życia jakie teraz prowadzi większość z nas, sprzyja rozwojowi różnego rodzaju alergii czy dysfunkcji trawiennych, dlatego też zwiększenie dostępności produktów bezlaktozowych czy bezglutenowych ułatwia tej grupie konsumentów możliwość dokonywania zakupów, a producentom uzyskanie przewagi konkurencyjnej.

Wiedząc jak ważna jest zbilansowana dieta, Milkpol wprowadził w 2015 roku pierwszą w Polsce linię produktów świeżych fortyfikowanych w kwasy omega 3, w skład której wchodzą twaróg półtłusty, oraz serek kanapkowy z ziołami. Ponad to, w styczniu tego roku pozytywnie przeszliśmy audyt Polskiego Stowarzyszenia Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej uzyskując tym samym międzynarodowy certyfikat potwierdzający brak glutenu w naszych wyrobach – mówi Aleksandra Świerczyńska.

Milkpol” SA jest jednym z największych prywatnych producentów nabiału w Polsce. Działalność firmy koncentruje się na skupie i przetwórstwie mleka. Od 1994 roku Spółka prowadzi również działalność handlową produktami innych mleczarni, która uzupełnia asortyment towarów dostarczanych do sieci handlowej (sprzedaż obca). Struktura oraz wielkość produkcji Spółki jest identyfikowana w oparciu o dokonywane bieżące rozpoznanie rynku. Ścisłe dostosowanie produkcji do zapotrzebowania (zamówień) odbiorców gwarantuje pełny zbyt oferowanych przez Spółkę wyrobów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Aleksandra Świerczyńska RSS ALERT    /    Milkpol RSS ALERT    /    galanteria mleczarska RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.168.62.171
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!