Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Na program Szklanka Mleka wydano w sumie 1,138 mld zł

Przez 10 lat działania programu Szklanka Mleka wydano na niego w sumie 1,138 miliarda złotych - powiedziała Maria Pawłowska z ARR podczas XII Forum Spółdzielczości Mleczarskiej w Augustowie.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 11-09-2014, 15:00
Na program Szklanka Mleka wydano w sumie 1,138 mld zł
Maria Pawłowska z Agencji Rynku Rolnego

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W swoim wystąpieniu podsumowała 10 lat działania programu Szklanka Mleka. Powiedziała, że od momentu uruchomienia w sezonie 2004/2005 wydatki na program wzrósł ponad 20 razy. - W tym czasie polskie dzieci otrzymały łącznie 1,730 mld szklanek mleka - powiedziała Maria Pawłowska.

Poruszyła także temat zmian zaproponowanych przez Komisję Europejską. Program Mleko w Szkole ma zbliżać się do programu Owoce w Szkole. - Oba programy zostaną połączone w jeden program Odżywiaj się zdrowo. W jego ramach, oprócz otrzymywania produktów w szkole, dzieci będą objęte programem edukacyjnym. Aby uczestniczyć w tym programie, kraje będą musiały składać sześcioletnie strategie - powiedziała Maria Pawłowska.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!