Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Należy spodziewać się załamania cenowego na rynku mleka

Z powodu załamania rynku gastronomicznego w Europie, znacznych utrudnień w handlu w Unii i poza nią przez brak zamówień z Azji, a także w związku z rosnącymi kosztami transportu morskiego należy spodziewać się załamania cenowego na rynku mleka. - Część zakładów nie tylko nie będzie miała wyjścia i obniży cenę, ale też znacząco ograniczy wolumen skupowanego mleka - powiedział w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dariusz Zieliński, prezes Ceko.

Należy spodziewać się załamania cenowego na rynku mleka
Dariusz Zieliński, prezes Ceko

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 01-04-2020, 13:13

- Według mnie długo będzie trwał powrót do stanu sprzed pandemii.. Musimy pamiętać, że przemysł mleczarski, a w zasadzie całe polskie rolnictwo eksportuje znaczącą część swojej produkcji, a popyt krajowy nie jest w stanie tej podaży zaspokoić – zauważa Dariusz Zieliński.

Obecnie skup mleka i produkcja Ceko pracuje bez zakłóceń. Firma zwiększyła zapasy dodatków do produkcji i opakowań, tak aby móc pracować nawet w przypadku chwilowego zerwania łańcucha logistycznego.

- Znacząco podnieśliśmy też stany materiałów do dezynfekcji oraz środków czystości. Zakład jest zaopatrzony w środki dezynfekcyjne i dozowniki do nich – mówi prezes Ceko.

- Część pracowników, szczególnie ważnych dla utrzymania ciągłości pracy w produkcji i magazynach pozostaje w domach, w gotowości do pracy, na wypadek wprowadzenia kwarantanny dla osób będących w pracy. Osoby pozostające poza firmą są rotowane w okresach tygodniowych. Do pracy przychodzą tylko niezbędni pracownicy do utrzymania ruchu. Zakazano wstępu do zakładu dostawcom i osobom, oprócz firm od których zależy utrzymanie ruchu (usuwanie awarii). Zabroniono kierowcom kontaktu z pracownikami odbioru surowca i laboratorium, kierowcy mają pozostawać w kabinach – mówi prezes Zieliński. - Tam gdzie to możliwe wprowadziliśmy pracę zdalną – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dariusz Zieliński RSS ALERT    /    Ceko RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    rynek mleczarski RSS ALERT    /    sery RSS ALERT    /    współpraca z HoReCa RSS ALERT    /    eksport RSS ALERT    /    skup mleka RSS ALERT    /    ceny mleka RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Megi 2020-04-02 20:46:10
    Może w końcu upadnie przemysł mleczarski
    • Rafal 2020-04-03 10:54:28
      Może zamkniesz mordę trollu
  • PIOTR 2020-04-03 00:04:45
    Przemysł mleczarski to ludzie, pracownicy i ich rodziny po co pisać takie rzeczy o upadku przemysłu. 🤨
  • Marcin 2020-04-06 08:24:20
    Wystarczy, żeby mleczarnie zajęły się produkcją wyrobów z mleka, a nie mleko podobnych, kazino, cukrowych farb, z dodatkami daleko azjatyckimi. Polecam wrócić do podręczników z lat 70 i 80-tych. Nic mądrzejszego nie można wymyślić, poprostu wtedy wyroby mleczarskie nie szkodziły konsumentom, miło całego bałaganu, jaki panował w w tym łańcuchu. Oby po koronie, nastąpił reset resetów.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.172.213
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!