Nie ma jednego bezpiecznego pułapu marek własnych
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 14-07-2014, 11:25

Podkreśla, że można mówić jedynie o pułapie optymalnym dla danej firmy, który oczywiście wynika z jej strategii marketingowej, planów rozwojowych, portfela produktów, liczby odbiorców - w tym marek własnych, pozycji rynkowej firmy, przychodów generowanych przez produkcję marek własnych, itd. Są na naszym rynku firmy, które w ogóle nie produkują marek własnych i doskonale dają sobie radę, inne mają w swojej ofercie tego typu produkty i również dobrze funkcjonują.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Natomiast z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że firma, która produkuje wyłącznie marki własne nie będzie rozwijać się tak dynamicznie, jak ta, która skutecznie inwestuje w rozwój swojej marki producenckiej. A ponad wszelką wątpliwość nikt, kto myśli o długofalowym rozwoju firmy nie będzie produkował wyłącznie na potrzeby marek własnych wyłącznie jednego odbiorcy, gdyż taka struktura portfela produktowego będzie bardzo niebezpieczna - mówi Marcin Hydzik.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Producent marek własnych Biedronki ukarany przez UOKiK. Ponad pół miliona złotych kary
-
AT Kearney: Biedronka, Lidl, Aldi, Netto zmieniają się w „demokratyczne delikatesy”
-
mleczna środa
Europejski Zielony Ład. Brakuje jednolitego głosu branży mleczarskiej
-
Nie ma widoków na zatrzymanie Zielonego Ładu
-
Nowa niemiecka sieć drogerii debiutuje w Polsce. Pierwszy sklep już 21 kwietnia
-
Lidl z nową kampanią skierowaną do rodziców. Będzie promować markę Lupilu
-
Prezes ZPPM: Polmlek ma jasną wizję rozwoju
-
mleczna środa
Jakie jest kryterium sukcesu w mleczarstwie?
-
Produkcja mleka: Wzrost produkcji czy rentowności?
-
Grupa Chorten rozszerza ofertę nabiału marki własnej
komentarze (0)