Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Nie ma zmian wolumenowych w logistyce produktów mlecznych

W obecnej chwili nie zauważyliśmy istotnych zmian wolumenowych w logistyce produktów mleczarskich. Sytuacja w branży mleczarskiej jest stabilna. Wydaje nam się, że epidemia koronawirusa w perspektywie długofalowej nie zmieni znacząco branży – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Marcin Turski, Dyrektor ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta Fresh Logistics Polska sp. z o.o.

Nie ma zmian wolumenowych w logistyce produktów mlecznych
Marcin Turski

Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
Data: 06-05-2020, 14:16

Jego zdaniem, największe problemy mają firmy dostarczające produkty dla branży HoReCa, natomiast firma nie zajmuje się dostawami bezpośrednimi do hoteli czy restauracji.

Podkreśla, że jako operator logistyczny stojący pośrodku drogi „z farmy na widelec” Fresh Logistics ma możliwość obserwowania łańcucha dostaw z szerokiej perspektywy. - Prowadzimy ciągły dialog z dostawcami i odbiorcami, a jako członek organizacji branżowych dzielimy się naszymi dobrymi praktykami i wiedzą, a także wymieniamy know-how, ponieważ naszym celem w tej trudnej sytuacji jest zachowanie ciągłości działania nie tylko naszej firmy, ale każdego biznesu na rynku produktów świeżych – mówi Marcin Turski.

- Zaobserwowaliśmy, że podczas wspólnej walki z Covid-19 współpraca pomiędzy wszystkimi uczestnikami łańcucha dostaw zacieśniła się i zyskała jeszcze bardziej na znaczeniu. Wytworzyła się swoista platforma komunikacji pomiędzy naszą firmą, organizacjami branżowymi oraz rządowymi. Każda ze stron dzieli się swoją wiedzą i know-how, tak aby wypracować najlepsze rozwiązania, z korzyścią dla każdego podmiotu. Dzięki otwartemu dialogowi możemy razem inicjować działania, które pozwolą na zniwelowanie skutków gospodarczych obecnej pandemii do minimum. Jesteśmy przekonani, że w perspektywie długofalowej taka współpraca będzie procentować i rozwijać się. Wypracowane relacje i wzajemne zrozumienie konieczności holistycznego podejścia do łańcucha dostaw jest obiecującą perspektywą na przyszłość – dodaje dyrektor Turski,

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Turski RSS ALERT    /    Fresh Logistics RSS ALERT    /    logistyka produktów mleczarskich RSS ALERT    /    logistyka produktów świeżych RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.226.13
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!