Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

Nowa kampania marki Łaciate

Marka Łaciate przyzwyczaiła nas do kreatywnych i pełnych nietuzinkowego humoru działań marketingowych. Pod hasłem „Mleko Łaciate dobrze chroni przed światłem" startuje kolejna pomysłowa kampania promocyjna tej marki. Tym razem kreacja wykorzystuje wizerunek dobrze znanej krowy Łaciatej i prowadzi przez grę między mlekiem a kartonem.


Autor: portalspożywczy.pl
Data: 24-05-2013, 17:42

Działania komunikacyjne rozpoczęły się 23 maja 2013 r. i będą realizowane w telewizji, Internecie i na outdoorze. Spoty telewizyjne z krową Łaciatą w roli głównej zobaczą widzowie najważniejszych stacji o zasięgu ogólnopolskim, m.in. TVP, TVN i Polsatu, jak i stacji niszowych. Z kolei działania internetowe obejmą najważniejsze platformy i witryny wideo VOD: TVN player, Onet, Ipla, At Media Online, Adplayer, WP. Za kreację kampanii odpowiada agencja kreatywna Publicis. Media zaplanował i kupił dom mediowy: MEC. Kampania potrwa do lipca.

Łaciate to najbardziej znana i popularna marka produktów mleczarskich w Polsce. Była to pierwsza polska marka spożywcza reklamowana w mediach, na rynku funkcjonuje już 18 lat. Słynie z unikalnej i bazującej na humorze komunikacji marketingowej. Wizerunek Łaciatego jest doceniany na całym świecie - w ubiegłym roku marka otrzymała tytuł Superbrands 2012. Właścicielem marki Łaciate jest SM MLEKPOL z Grajewa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

łaciate RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.210.11.249
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!