Nowa kampania serka Hochland Kanapkowy
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 19-06-2017, 10:27
Od czerwca wystartowała kampania telewizyjna rodziny nowych serów Hochland Kanapkowy, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków. Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. Trwa także kampania prasowa w mediach handlowych. Przewidziane zostały też działania PR.
Kampania reklamowa trwać będzie 5 miesięcy od czerwca do października 2017. Głównym medium będzie TV, w której wyemitujemy prawie 30 000 spotów i billboardów sponsorskich, gwarantujących dotarcie do prawie 40 milionów widzów. W ramach działań zaplanowano obecność w internecie, mediach społecznościowych oraz na platformach VOD. Aby nikt nie przeoczył kampanii, zaplanowano działania także w 8 największych miastach z reklamą na rowerach miejskich.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Obchody 20 lat Hochlandu w Węgrowie
-
Hochland celebruje Światowy Dzień Ochrony Środowiska
-
Hochland startuje nową stronę dla kandydatów do pracy
-
Hochland rozwija Akademię Młodego Hodowcy
-
Ważne firmy mleczarskie zmienią zarządy
-
Nowy dyrektor Zakładu Hochland Polska w Węgrowie
-
Jak Hochland ocenia wprowadzenie systemu kaucyjnego za opakowania mleczarskie?
-
Hochland Channel transmitował Galę Cheesemaster
-
mleczna środa
W mleczarstwie bez optymizmu; wojna dodatkowo komplikuje sytuację
-
Prezes Hochland: Wojna komplikuje i tak trudną sytuację branży
komentarze (0)