Nowa kampania Śmietanki Łaciatej
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol przygotowała nową kampanię reklamową dla marki Śmietanka Łaciata. Kampania, która rozpocznie się 8 kwietnia 2011 r. i potrwa do 20 czerwca 2011 r., będzie obejmować zarówno stacje telewizyjne jak i portale internetowe. Jej celem jest zwrócenie uwagi na dwa produkty: śmietankę 18 proc. do zup oraz śmietankę 30 proc. do deserów.
Pierwszy etap kampanii reklamowej marki Śmietanka Łaciata rozpocznie się w kwietniu i potrwa do połowy maja. Będzie prezentował walory śmietanki 18 proc. do zup. Drugi etap, począwszy od połowy maja do końca czerwca, będzie skupiał się na promocji śmietanki 30 proc. do deserów. W tym roku marka Łaciata będzie prowadzić intensywne działania edukacyjne. Rosnące zainteresowanie Polaków gotowaniem sprzyja prezentacji nowych zastosowań kulinarnych produktów SM Mlekpol.
Na antenie stacji telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN oraz tematycznych kanałów telewizyjnych grup Polsat, TVN i At Media będą emitowane 15 i 30 sekundowe spoty. Ponadto marka będzie obecna podczas gotowania na antenie "Dzień dobry TVN" ( 03.04, 09.04, 17.04 i 15.05) oraz w dwóch serialach telewizyjnych: "Szpilki na Giewoncie" oraz "Prosto w serce".
Kampania internetowa będzie prowadzona w kwietniu, maju i czerwcu 2011 r. Realizuje ją Dom Mediowy MEC.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.