Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Mleko

Nowa kampania Śmietanki Łaciatej

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol przygotowała nową kampanię reklamową dla marki Śmietanka Łaciata. Kampania, która rozpocznie się 8 kwietnia 2011 r. i potrwa do 20 czerwca 2011 r., będzie obejmować zarówno stacje telewizyjne jak i portale internetowe. Jej celem jest zwrócenie uwagi na dwa produkty: śmietankę 18 proc. do zup oraz śmietankę 30 proc. do deserów.


Autor: portalspozywczy.pl
Data: 04-04-2011, 15:14

Pierwszy etap kampanii reklamowej marki Śmietanka Łaciata rozpocznie się w kwietniu i potrwa do połowy maja. Będzie prezentował walory śmietanki 18 proc. do zup. Drugi etap, począwszy od połowy maja do końca czerwca, będzie skupiał się na promocji śmietanki 30 proc. do deserów. W tym roku marka Łaciata będzie prowadzić intensywne działania edukacyjne. Rosnące zainteresowanie Polaków gotowaniem sprzyja prezentacji nowych zastosowań kulinarnych produktów SM Mlekpol.

Na antenie stacji telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN oraz tematycznych kanałów telewizyjnych grup Polsat, TVN i At Media będą emitowane 15 i 30 sekundowe spoty. Ponadto marka będzie obecna podczas gotowania na antenie "Dzień dobry TVN" ( 03.04, 09.04, 17.04 i 15.05) oraz w dwóch serialach telewizyjnych: "Szpilki na Giewoncie" oraz "Prosto w serce".

Kampania internetowa będzie prowadzona w kwietniu, maju i czerwcu 2011 r. Realizuje ją Dom Mediowy MEC.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mlekpol RSS ALERT    /    MEC RSS ALERT    /    reklama RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.175.108
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!