Nowa loteria konsumencka Mlekpolu
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 16-10-2018, 19:18

Marka Łaciate przyzwyczaiła nas do zaskakujących kampanii reklamowych oraz nietypowych konkursów. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa, właściciel marki Łaciate, rozpoczęła kampanię promocyjną nowej loterii dla konsumentów Góra siana do wygrania.
Do wzięcia udziału w loterii wystarczy zakup mleka Łaciate w specjalnie oznaczonym opakowaniu. Należy zachować paragon i zarejestrować zakup na stronie www.laciate.pl pomiędzy 15 października, a 9 grudnia. Po rejestracji paragonu i kodu z opakowania można od razu sprawdzić, czy nasze mleko Łaciate wygrało. Mlekpol ufundował nagrody o łącznej wartości 400 000 złotych.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Konkurs będzie miał mocne wsparcie medialne: kampania internetowa, spoty telewizyjne i radiowe oraz nośniki outdoor. Kreacją kampanii zajęła się agencja IQ Marketing Poland. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Wavemaker.
Powiązane tematy:
-
Mlekpol: Zmiany pokoleniowe wpływają na rynek mleka w Polsce
-
Startuje loteria Maślanki Mrągowskiej
-
mleczna środa
Brak opakowań coraz większym problemem dla mleczarni
-
Dlaczego rosną koszty opakowań w mleczarstwie?
-
Mlekpol prezentuje Naturę Dobrego Sera
-
Mlekpol: Rosną wszystkie koszty produkcji - mleko, energia, opakowania
-
Susza rolnicza może zmniejszyć produkcję mleka
-
Kampania Mlekpolu promuje nowe dipy śmietankowe
-
Mlekpol: Obecnie zamawiamy materiały nie “just in time” tylko “just in case”
-
Mlekpol wprowadza nowy deser i wspiera nową kampanią
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
komentarze (0)